ارسال به دیگران پرینت

استقبال اعضای کمیسیون امنیت ملی از برنامه‌های امیر عبداللهیان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی از تبادل نظر اعضای این کمیسیون با حسین امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه خبر داد و گفت اعضای کمیسیون در این نشست از برنامه های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی آیت الله رییسی استقبال کردند.

استقبال اعضای کمیسیون امنیت ملی از برنامه‌های امیر عبداللهیان

«محمود عباس‌زاده مشکینی» در توضیح نشست روز شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت:‌ در جلسه امروز «حسین امیرعبداللهیان» گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت امور خارجه در کمیسیون حاضر شده و به مدت ۲ ساعت بین وزیر پیشنهادی و نمایندگان عضو تبادل نظر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی تحلیل جامعی از وضعیت موجود کشور در سیاست خارجی بر اساس مدل (swot) ارائه کرد و ارزیابی از فرصت‌ها، آسیب و تهدیدها و نقاط ضعف و قوت صحنه سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی کشور توسط ایشان به سمع و نظر نمایندگان رسید.

وی ادامه داد:‌ پیشنهاداتی نیز توسط اعضای کمیسیون در این جلسه مطرح شد و امیرعبداللهیان با حوصله به سوالات پاسخ داد.

مشکینی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده و با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی از بدنه وزارت خارجه هستند و مدت قابل توجهی نیز در مجلس مسئول تنظیم ارتباطات خارجی بودند، به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون از برنامه‌های وزیر پیشنهادی استقبال کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان امیرعبداللهیان، ایشان در پیگیری راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری و تامین ‌منافع ملی، مطالبات و انتظارات مردم از وزرای موفق کشور محسوب می‌شوند.

 

منبع : پانا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه