ارسال به دیگران پرینت

گلر پرسپولیس ماندنی شد

قرارداد مالی دراوزه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس مانع از حضور او در لیست خروجی پرسپولیس شد.

گلر پرسپولیس ماندنی شد

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد که تعداد اندکی از بازیکنان این تیم در تمامی قهرمانی‌های سال‌های اخیر حضور داشتند.

بوژیدار رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی پرسپولیس در طول تمام این قهرمانی‌ها محسوب می‌شود که توانسته اسم خود را به عنوان بازیکن غیر ایرانی در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت کند.

او که در دوران حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مطمئن دوم تیمش بود با رفتن او فرصت ایستادن در چارچوب دروازه پرسپولیس را پیدا کرد.

عملکرد رادو در اواخر لیگ برتر نوزدهم چندان به مذاق یحیی گل محمدی خوش نیامد تا سرمربی این تیم تصمیم به جذب حامد لک در تابستان سال گذشته بگیرد.

درخشش لک در قامت دروازه‌بان تازه وارد این تیم در لیگ قهرمانان ۲۱۰۲۰. لیگ برتر فصل گذشته باعث شد تا رادو بار دیگر نیمکت نشینی را در اکثر بازی‌ها تجربه کند.

او که در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس دو بار جمع سرخپوشان را به دلیل درگیری با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه ترک کرد تا با وساطت یحیی گل محمدی بازگردد.

رادو که فصل آینده قراردادی نزدیک به ۳۸۰ هزار دلار با پرسپولیس دارد قرار بود جمع سرخپوشان را ترک کند، اما بند‌های مالی موجود در این قرارداد باعث شد تا او در پرسپولیس ماندگار شود.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه قرارداد رادو را فسخ می‌کرد مجبور به پرداخت تمام و کمال قرارداد فصل پیش روی این بازیکن بو؛ به همین خاطر ماندن رادو را بر رفتن او ترجیح دادند.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سیاوش ارسالی در

      بزار بمونە خوش یمنە برای پرسپولیس

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه