ارسال به دیگران پرینت

زمان واکسیناسیون کارکنان خط تولید داروسازی اعلام شد

رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران خبر داد که واکسیناسیون کارکنان خطوط تولید کارخانه‌های داروسازی از امروز آغاز می شود.

 زمان واکسیناسیون کارکنان خط تولید داروسازی اعلام  شد

محمد عبده‌زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران با اشاره به نامه‌نگاری‌های سندیکا با وزارت بهداشت و ستاد مقابله کرونای تهران در زمینه واکسیناسیون کرونای کارکنان زنجیره صنعت داروسازی بیان کرد: برنامه ما این است که در نهایت بتوانیم واکسیناسیون کرونای تمام کارکنان زنجیره صنعت داروسازی اعم از تولید دارو، تولید مواد اولیه دارو، تولید دارو‌های گیاهی و پخش دارو را انجام دهیم، اما فعلا به صورت پایلوت اولویت با کارکنان خطوط تولید کارخانه‌های داروسازی است چرا که اگر این کارگران مبتلا به کرونا شوند، خطوط تولید داروی کشور عملا متوقف خواهد شد.

او افزود: امروز واکسیناسیون کرونای کارکنان زنجیره صنعت داروسازی در محل کارخانجات داروپخش آغاز می‌شود و علت انتخاب این شرکت هم این بوده که فضای بزرگ و مناسبی را برای انجام این کار در اختیار داشته است. امیدواریم روز یکشنبه نیز دومین مرکز واکسیناسیون کرونای کارکنان صنعت داروسازی را در شرکت داروسازی جابرابن‌حیان راه‌اندازی کنیم و با ایران مال نیز در حال مذاکره هستیم تا ظرفیت واکسیناسیون کرونای کارکنان صنعت داروسازی افزایش یابد.

عبده‌زاده گفت: قصد داریم واکسیناسیون کرونای کارکنان صنعت داروسازی را با احتیاط جلو ببریم تا در ابتدا اگر ناهماهنگی‌ها و ایراداتی در کار وجود داشت، برطرف کنیم. واکسیناسیون کرونای کارکنان زنجیره صنعت داروسازی در شهرستان‌ها هم براساس معرفی‌نامه‌ای که به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها می‌دهیم، انجام می‌شود.

رئیس سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران گفت: برنامه زمان‌بندی واکسیناسیون کرونای کارکنان زنجیره صنعت داروسازی از سوی سندیکا به شرکت‌ها اعلام می‌شود؛ بنابراین از همه کارکنان این صنعت می‌خواهیم بدون هماهنگی با شرکت خود برای واکسیناسیون مراجعه نکنند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه