ارسال به دیگران پرینت

رد آمار وزیر بهداشت درباره پروازهای مشهد | سازمان هواپیمایی: ا‌نجام ۴۴۶ پرواز به مشهد مقدس در ۸ روز‌

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه زمانی 12 تا 19 مرداد 1400 تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی و ۴۴ پرواز بین المللی، جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شد.

رد آمار وزیر بهداشت درباره پروازهای مشهد | سازمان هواپیمایی: ا‌نجام ۴۴۶ پرواز به مشهد مقدس در ۸ روز‌

امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: متاسفانه در ۸ روز، ۱۰۳۲ پرواز به مشهد داشتیم، کوچکترین رعایت پروتکل‌ها در هتل‌ها، بازارها و حرم امام رضا نبوده است.

به گفته سعید نمکی، بسیج و نظام سلامت در کنار هم شبانه‌روز تلاش کردند اما عده‌ای کار را رها کردند و ما انتهای این رودخانه، زخمی و جنازه جمع می‌کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی: در ۸ روز مورد تأکید وزیر بهداشت ۴۴۶ پرواز ‌‌به مشهد انجام شد

اما سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن رد آمار اعلامی از سوی وزیر بهداشت، در این‌باره می‌‌گوید: ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت همه تلاشگران و مدافعان عرصه سلامت، پیرو مصاحبه‌ وزیر بهداشت در خصوص اعلام تعداد پرواز انجام شده به مشهد مقدس در ۸ روز، جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند در بازه زمانی روز دوازدهم تا ساعت ۲۴ مورخ نوزدهم مرداد ۱۴۰۰ تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی و ۴۴ پرواز خارجی به مقصد مشهد مقدس انجام شده است.

به گفته محمدحسن ذیبخش ‌سازمان هواپیمایی کشوری از زمان شیوع و گسترش ویروس کرونا ضمن تبعیت از همه دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، نظارت سختگیرانه‌ای بر اجرای دستورالعمل ها توسط شرکت‌های هواپیمایی داشته است کما اینکه در برهه زمانی گسترش این ویروس در استان خوزستان، با دستور ستاد، ضمن کاهش حداکثری تعداد پروازها، داشتن تست منفی PCR را برای مسافران پروازهای ورودی و خروجی آن استان الزامی کرد.

وی ادامه داد‌: همچنین سازمان هواپیمایی از تاریخ ۲۰ مرداد بر‌اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تعداد پروازها به مشهد مقدس را ۵۰ درصد کاهش داده و در صورت ابلاغ هر دستورالعملی از جانب ستاد مقابله با کرونا، ضمن ابلاغ به شرکت‌های هواپیمایی بر رعایت آن نظارت خواهد کرد.

به گزارش فارس، روز ۱۹ مرداد بود که مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به خبرنگار فارس گفت: به دلیل شیوع شدید کرونا، از روز آینده ۲۰ مرداد ۵۰ درصد پروازها به مشهد مقدس و کیش کاهش می‌یابد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه