ارسال به دیگران پرینت

زنگنه: نفت را به شما و شما را به خدا می‌سپارم

حرف‌های گفتنی فراوان دارم که نه اکنون و نه فردا قابل بیان نیست، البته آنها را خواهم نوشت، اما معلوم نیست چه زمانی منتشر شود، خدا می‌داند، شاید به کار جوانان ما بیاید.

زنگنه: نفت را به شما و شما را به خدا می‌سپارم

وزیر نفت گفت: من در دوره‌ کاری بیش از ۴۰ ساله خود زیاد «زنده‌باد» برای یک عده و «مرده‌باد» برای همان عده یا برعکس آن را دیدم، نه برای «زنده‌باد» ارزش قائلم نه برای «مرده‌باد»، نه برای «زنده‌باد» کار کردم نه برای «مرده‌باد»، من برای آنچه اعتقادم بود کار کردم.

به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه شامگاه سه‌شنبه (۱۹ مردادماه) در مراسم تودیع خود که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در هشت سالی که گذشت ما در کنار هم روزهای سخت، تلخ و شادمانی را سپری کردیم و از فراز و نشیب‌های بسیاری با هم عبور کردیم، البته در این چهار سال دوم بیشتر روزها سخت و تلخ بود، اما با تلاش بسیار همسو با منافع مردم برای عبور از این دشواری‌ها به معنای واقعی آن جهاد کردیم، افرادی این مجاهدت‌های خاموش و پنهان را دیدند و کسانی هم نه تنها نخواستند این مجاهدت‌ها را ببیند بلکه آن را از مردم پوشاندند و حتی سعی در دگرگون جلوه دادن آنها کردند.  

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم قضاوت درباره مجاهدت‌های همکارانم در این مدت را به تاریخ بسپارم زیرا احاله کار به درازمدت بی‌انتهاست، اما اطمینان دارم که در کوتاه‌مدت مردم، منتقدان و وجدان‌های بیدار به واقعیت و حقیقت اعمال دست خواهند یافت. دستاوردهایی که در این شرایط استثنایی و بی‌مانند به دست آمد واقعا بی‌نظیر و افتخارآمیز بوده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدارو شکر از دست دولت روحانی خلاص شدیم هنوز هم باورمان نمیشود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه