ارسال به دیگران پرینت

پدیده مجدد به حمیداوی واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حمیداوی مالک شهرخودرو در خواست مکتوبی را از طریق دستگاه قضا داشت که در نتیجه مالکیتش محرز و مقرر شد مجدد تیم را تحویل بگیرد.

پدیده مجدد به حمیداوی واگذار شد

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در مشهد، درخصوص وضعیت مالکیت تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: تیم فوتبال پدیده در سال گذشته برای شرایطی که مالک باشگاه پیش آورد براساس قانون به صورت موقت به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد و هیات فوتبال و مجموعه مسئولین استان تا پایان لیگ برتر حمایت‌های لازم را صورت دادند و باعث شدن تیم دچار مشکل نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: با پایان یافتن لیگ برتر و شروع فصل نقل و انتقالات دغدغه زیادی هواداران داشتند که سریعتر وضعیت تیم مشخص شود تا در این شرایط تیم متضرر نشود.

وی افزود: حمیداوی مالک شهرخودرو در خواست مکتوبی را از طریق دستگاه قضا داشت که در نتیجه با توجه به اینکه مالکیت حمیداوی محرز و مقرر شد مجدد تیم را تحویل بگیرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: ما جلسه‌ای را برگزار کردیم که در این جلسه مدیرعامل باشگاه، نماینده هیات فوتبال خراسان رضوی، نماینده دادستان و نماینده استانداری در جلسه حضور داشتند و باتوجه به مکاتبه امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه تیم مجدد باید به مالک باشگاه واگذار شود حمیداوی هم متعهد شد تا تمام هزینه‌های تیم را پرداخت کند و تیم را به صورت مذکور نگهداری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه هزینه‌های که در این مدت استان برای تیم پدیده انجام داده را نیز حمیداوی پرداخت می‌کند، عنوان کرد: صحبتی را با نماینده مالک باشگاه انجام دادم و دغدغه هواداران و مسئولین استان را  به آنها منتقل کردم که اگر این تیم قرار است هزینه‌هایش پرداخت نشود و دچار مشکل شود دیگر امکان حمایت نیست، که نماینده حمیداوی گفت از نظر مالی دچار مشکل نیستند.

وی تصریح کرد: صورت جلسه را تمام اعضای هیئت مدیره امضا کردند و به دادستان تهران تعهد دادند که پشتوانه ما همین تعهد است ضمن اینکه ما اعلام کردیم باید به پرداخت هزینه متعهد شوند و کمیسیون امنیتی و انتظامی برگزاری مسابقات استان به مجموعه شورای تامین استان در هفته آینده پیش از تحویل تیم جلسه‌ای را با اعضای هیئت مدیره برگزار و ضمانت‌های لازم دریافت می‌شود.

فتاحی افزود: نکته‌ای که حائز اهمیت است و هواداران به آن توجه نمی‌کنند این است پدیده نیاز دارد قرارداد ببندد چه کسی باید قرار داد ببندد؟ هزینه تیم نزدیک به ۵۰ میلیارد خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم در آینده چه اتفاقی ممکن است روی دهد هم اکنون تمام تیم‌های لیگ برتری دچار مشکل هستند حمیداوی می‌گوید ما دچار مشکل نیستیم.

وی در خصوص نام نماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال یادآور شد: شهرخودرو باید به هیات فوتبال مراجعه کند، هیات فوتبال مقررات فدراسیون فوتبال را به آنها ابلاغ می‌کند، یعنی اگر می‌خواهند تیم به اسم آنها در لیگ حضور پیدا کند باید مجوز رسمی بگیرند، چه کسی در مشهد حاضر است هزینه‌های تیم را برعهده بگیرد؟ اگر به شهرخودرو ندهیم به چه کسی بدهیم؟ یک نفر حاضر نیست تیم را برعهده بگیرد.

فتاحی افزود: حمیداوی تیم را به آسیا برد و مسائل مالی که برای شرکت پیش آمد تیم را به چالش کشاند وگرنه حمیداوی تا زمانی که بود نشان داد با عشق و علاقه کار می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حمیداوی از دستگاه قضایی حکم دارد و کسی نمی‌تواند تیم را از مالک بگیرد، بازیکنان هنوز ۳۰ درصد قرارداد فصل قبل را دریافت نکردند، در خراسان رضوی کسی حاضر به تیم‌داری نیست.

وی ادامه داد: مگر ما در بدترین شرایط تیم را رها کردیم؟ شهردار و اعضای شورای شهر تغییر کردند شورای جدید اعلام حمایت کرده اما بصورت محدود می‌توانند هزینه کنند.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه