ارسال به دیگران پرینت

رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد

مراجعه ۸۳۰۰ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۸ هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مراجعه ۸۳۰۰ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی از مراجعه به بیمارستان‌ها ثبت شد و ۸ هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رکورد جدید بستری بیماران در خوزستان نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۵۰۳ بیمار ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فعلا در بیمارستان‌ها به اندازه‌ای که بتوانیم برای بیماران تخت داشته باشیم، ظرفیت‌سازی شده است و مشکلی نداریم اما به شدت تحت فشار هستیم. بیمارستان‌های نظامی و خصوصی نیز به کمک مردم آمده‌اند و همه تلاش، برای تامین تخت بیماران مبتلا به کرونا است.

وی بیان کرد: این در حالی است که ظرفیت بیمارستان‌ها حد معین و تاب‌آوری نظام سلامت نیز حد مشخصی دارد.

ابول‌نژادیان با اشاره به تبعات افزایش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، گفت: تعداد ورودی به بیمارستان‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی‌ها است و مردم بدانند که ما ظرفیت نامحدود نداریم و ممکن است در روزهای آینده دچار مشکل شویم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: مردم دو هفته در خانه بمانند؛ این دو هفته بسیار مهم است اگر نظام سلامت دچار آسیب شود و این سد دفاعی، تاب‌آوری نداشته باشد مرگ و میر بالا می‌رود و مردم در تامین تخت بیمارستانی دچار مشکل می‌شوند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه