ارسال به دیگران پرینت

پیشنهاد فعال سیاسی به وزیر کشور دولت رئیسی

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اشکالی ندارد وزیر کشور فردی جناحی باشد اما او باید در اجرای وظایف خود، انصاف و عدالت را رعایت کند.

پیشنهاد فعال سیاسی به وزیر کشور دولت رئیسی

یدالله طاهرنژاد  با بیان اینکه ایجاد نشاط و امید در جامعه مهمترین اولویت در بخش سیاست داخلی است، اظهار کرد: امید و نشاط می تواند موتور پیشران جامعه به سمت کار، تلاش و سازندگی کشور باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و انتخاباتی که گذشت، به نظر می رسد وزیر کشور و همه دست اندرکاران تنظیم سیاست داخلی باید تلاش کنند تا جامعه از حالت یاس، کم تحرکی و روحیه ضعیفی که به خاطر شرایط سخت سیاسی، اقتصادی و همچنین بیماری کرونا مبتلا شده است، فاصله بگیرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نقش وزیر کشور در سیاست داخلی خیلی برجسته است، بنابراین وزیر کشور به وسعت نظر، ظرفیت بالا، تحمل نقد، توان پاسخگویی و گشاده رویی در برابر مشکلات نیاز دارد. وزیر کشور دولت روحانی غیر از یکی دو مورد تاریک و مبهم در دوره مسئولیت خود، تقریبا دارای این ویژگی ها بود و اگر کسی با همین ویژگی ها در دولت سیزدهم انتخاب شود، می تواند زمینه برای حل مشکلات داخلی فراهم شود.

طاهرنژاد همچنین با بیان اینکه اشکالی ندارد وزیر کشور فردی جناحی باشد، گفت: من قبول ندارم کسی بگوید جناحی نیستم به هر حال هرکسی تمایلات جناحی دارد و صرف وجود تمایلات سیاسی اشکالی ندارد بلکه اشکال جایی است که این تمایلات جناحی در انجام کار ملی اعمال شود. وزیر کشور  می تواند فردی جناحی باشد اما در اجرای وظایف خود، انصاف و عدالت را رعایت کند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه