ارسال به دیگران پرینت

لژیونر ایرانی قیمت بالایی دارد | شارلوا قصد فروش او را دارد

ظاهرا شارلروا برای حل مشکلات مالی اش، می خواهد علی قلی زاده را بفروشد.

لژیونر ایرانی قیمت بالایی دارد  | شارلوا قصد فروش او را دارد

یک وب سایت بلژیکی مدعی شد که شارلروا برای حل مشکلات مالی خود، به دنبال فروش علی قلی زاده وینگر ایرانی خود است.

اگر اخبار رسانه های بلژیکی درست باشند، به نظر می رسد که علی قلی زاده به پایان کار خود در شارلروا نزدیک شده باشد و این باشگاه در تدارک این مسئله است که با فروش قلی زاده، ضمن به دست آوردن بودجه مالی، یک مهاجم جدید نیز جذب کند.

وب سایت بلژیکی voetbalprimeur در خبری مدعی شده است که علی قلی زاده در آخرین هفته های حضور خود در شارلروا به سر می برد و این وینگر ایرانی می تواند روی پیشنهادهایی که به دستش رسیده، حساب کند. شارلروا نیز هم اکنون مایل است در این انتقال شرکت کند.

این وب سایت در ادامه با اشاره به اخبار دیگر وب سایت بلژیکی یعنی La Dernière Heure گزارش داده است که شارلروا علاقه مند است تا علی قلی زاده را به فروش برساند. علت این امر نیز حضور این بازیکن در لیست خروج و یا خارج بودن او از برنامه های سرمربی نیست بلکه شارلوا به این دلیل قصد فروش او را دارد که این بازیکن می تواند مقدار زیادی بودجه مالی به این باشگاه تزریق کند. شارلروا مبلغی بین شش تا هفت میلیون یورو را برای فروش این وینگر ایرانی تعیین کرده است.

در ادامه گزارش این وب سایت آمده است: قلی زاده قیمت بالایی دارد، به خصوص اینکه شارلروا در سال 2018 تنها 300 هزار یورو برای این بازیکن پرداخت کرد. آیا واقعاً شارلروا می تواند از فروش قلی زاده 6 تا 7 میلیون یورو دریافت کند؟ به زودی مشخص می شود.

این رسانه بلژیکی در پایان نیز با نقل قولی از قلی زاده گزارش خود را اینگونه به پایان رسانده است: وینگر ایرانی نیز درخصوص احتمال فروشش، آرامشش را حفظ کرده است. او درباره احتمال جدایی از شارلوا می گوید: من شایعاتی را می شنوم مبنی بر اینکه باشگاه هایی از ترکیه و همچنین نانت مایل به خرید من هستند. با این حال، تا زمانی که مدیربرنامه و باشگاهم در این مورد چیزی به من نگویند، آن را باور نمی کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه