ارسال به دیگران پرینت

پیکر ۲ شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از شناسایی و تحویل پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل اخیر در بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان خبر داد.

پیکر ۲ شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد

جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی سیل اخیر منطقه لاریجان و گزارشی مبنی بر مفقودی سه تن از افراد یک خانواده، افراد محلی و نیروهای هلال احمر به جستجو در منطقه پرداختند که این جستجو در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه صورت گرفت.

وی، افزود: یک تیم از تنگه تیران به سمت جاده هراز و یک تیم از هلال احمر از پنجاب تا تونل لهاش منطقه مورد نظر را جستجو کردند که متأسفانه تا این لحظه اثری از این خودروی نیسان و کودک خردسال نبود.

وی ادامه داد: پدر این خانواده کیومرث شیرخانی آهنگر به همراه همسرش معصومه کریمی فیروزکوهی و فرزند ۳ ساله‌اش به نام مازیار شیروانی در داخل خودروی نیسان بودند که در زمان جاری شدن سیل متأسفانه این عزیزان مفقود شدند.

نیک زاد افزود: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل ۴ و روبروی معدن محسنی در روزهای اول بعد از سیل کشف شد که با حضور اعضای خانواده در آرامستان نسبت به شناسایی اقدام شد و ظهر امروز جسد این پدر و مادر به بازماندگان تحویل داده شد و برای دفن به سمت منطقه خودشان به قائم‌شهر حرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل همچنین از افراد بومی محله و دامداران که در منطقه حضور دارند و عزیزانی که آشنایی با این رودخانه فرعی منطقه تیران تا پنجاب را دارند درخواست کرده که جستجو برای یافتن جسد این کودک سه ساله را انجام داده و در صورتی که لاشه خودروی نیسان آبی را پیدا کردند با ندای امداد ۱۱۲ این جمعیت را مطلع کنند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه