دستور نمکی برای واکسیناسیون کارکنان پمپ بنزین ها
| وزیر بهداشت، در نامه ای دستور شروع واکسیناسیون کارکنان پمپ بنزین ها در سراسر کشور را ابلاغ کرد.
سعید نمکی، در نامهای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، نوشت: با توجه به ریسک گرفتاری کارکنان پمپ بنزینها، ضروری است نسبت به ثبت نام و شروع واکسیناسیون این عزیزان در سراسر کشور اقدام فرمائید.
دیدگاه تان را بنویسید