ارسال به دیگران پرینت

مشخص نیست چه زمان لیست وزرا به مجلس خواهد آمد | بررسی وزرای کابینه بعد از تعطیلات عاشورا

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: زمان ارسال لیست کابینه هنوز مشخص نیست و فقط زمان آن را دولت و شخص رئیس جمهور می‌داند و روز‌هایی که اعلام می‌شود تمام گمانه زنی‌های موجود است، اما به محض ارسال به مجلس هیئت رئیسه این مورد را در دستورکار قرار می‌دهد.

مشخص نیست چه زمان لیست وزرا به مجلس خواهد آمد |  بررسی وزرای کابینه بعد از تعطیلات عاشورا

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به زمان ارسال لیست کابینه وزرا به مجلس، اظهار کرد: هنوز این زمان مشخص نیست و هیچ کس هم نمی‌داند که رئیس جمهور لیست وزرا را چه موقع به مجلس ارائه خواهد کرد و هر زمانی که بیان می‌شود گمانه زنی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: طبق ماده ۲۰۲ آئین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور تا دوهفته بعد از مراسم تحلیف فرصت دارد لیست وزرای دولت را به مجلس معرفی کند و هنوز یک هفته هم از مراسم تحلیف نگذشته است، اما با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر زود اعلام شدن لیست وزرا از رئیس جمهور درخواست داریم این لیست را هر چه زود‌تر به مجلس ارسال کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: زمان ارسال لیست کابینه هنوز مشخص نیست و فقط زمان آن را دولت و شخص رئیس جمهور می‌داند و روز‌هایی که اعلام می‌شود تمام گمانه زنی‌های موجود است، اما به محض ارسال به مجلس هیئت رئیسه این مورد را در دستورکار قرار می‌دهد و کمیسیون‌ها چند روز مهلت دارند لیست دولت را ارزیابی کند و به صحن علنی بیاید.

موسوی تصریح کرد: بنده معتقد هستم اگر این هفته یا ابتدای هفته آینده لیست کابینه به مجلس ارسال شود بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی لیست وزرای کابینه سیزدهم در صحن علنی بررسی خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه