ارسال به دیگران پرینت

عدم تعطیلی دو هفته‌ای کشور در ستاد کرونا بدون حتی یک رای مخالف تصویب شد

مشاور وزیر کشور نوشت:‌ در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی رای‌گیری شد که عدم تعطیلی بدون حتی یک مخالف رای آورد.

عدم تعطیلی دو هفته‌ای کشور در ستاد کرونا بدون حتی یک رای مخالف تصویب شد

 روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور درخصوص علت عدم تعطیلی کشور نوشت: کما فی السابق؛ هرگونه تصمیمی در ستاد ملی کرونا به اتفاق آرا تصویب می شود و نظرات فردی و بخشی ملاک تصمیم جمعی نیست. پیشنهاد تعطیلی نیز ابتدا درقرارگاه مورد بحث قرار گرفت و سپس در ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور محترم، باتوجه به شرایط فعلی بدون هیچ مخالفتی، عدم تعطیلی تصویب شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت پیشتر در نامه‌ای به رهبری از ایشان خواسته بود که دستور تعطیلی دو هفته‌ای کشور را بدهند؛ مقام معظم رهبری نیز برای بررسی تخصصی این موضوع، آن را منوط به تصمیم‌گیری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا کرده بودند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • داوود ارسالی در

      یعنی وزارت بهداشت هم که وزیرش پیشنهاد داده بود، رأی مخالف داد؟!

    • ناشناس ارسالی در

      این چیز عجیبی نیست ازطرف مدیرانی که جان مردم به اندازه پشیزی هم برایشان ارزش ندارد وبالعکس تمام تلاششان برای گرفتارکردن وبدبختی ورنج مردمه تاریخ درمورد این نسل کشی قضاوت میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      تعطیلی که همه ملت پاشن برن مسافرت که خب معلومه بی فایده است رای گیری نمیخواد دیگه.

    • ناشناس ارسالی در

      ارزش مردم فقط زمان انتخابات. راه پیمایی. هستش. یک بار نشد.یک تصمیمی گرفته شه و با قدرت اجرا شه. چون منافع یک سری اشخاص خاص به خطر میفته.

    • علی ارسالی در

      خود نمکی که درخواست تعطیلی کرده پس چرا تو رای گیری ستاد کرونا رای نداده؟

    • ضحا ارسالی در

      خوب کاری کردن؟چه تعطیلی؟تعطیل که مردم بزن مسافرت.مهمونی.کوهنوردی دسته جمعی.عروسی.نامزدی وبله برون
      پدرشمالیااگه درآورده همه افتادن توبیمارستان وتوخونه قرنطینن ازدست تهران واستان البرزدرآومده ....انقدتوی این کرونامسافرت کردن رشت ومازندران
      پدرملتودرآوردن بدبختای ندیدبدید... دست دولت دردنکنه تعطیل نکرد...خراسان وکیلان.مازندران نجات داد...(مسافراشدن واگن حمل ونقل کرونا )....

    • ناشناس ارسالی در

      من معلم حق التدرسی بخش خصوصی هستم! متاسافنه بسیاری از آموزشگاههای فنی حرفه ای و مهارت وزارت ارشادی با سوءاسستفاده بحران کرونا و آزمون تستی آنلاین و واگذار امتیاز فسازادی دوباره آزمون به اموزشگاهها (مدرکفروشی و کسب روزی حرام)، آنها به طور گسترده به اخراج مربیان و معلمان کردند و برخی هم با کاهش و عدم افازیش مزد حاضر شدن در استخدام نگه دارند و اما تحت فشار گذاشتند که نمره بدهند! // با این وجود که مساعدت زیادی برای مردم کردیم در بحران کرونا و بارها همکارن مبتلا به کرونا شدند و از بیمه امنیت شغلی و برخودار نیستند مثل بیمه بیکاری و بیماری و هر بار کرونا میگیرند یک ماه بی حقوق هستند// امورز در یکی مراکز تست رایگان دولتی، ساعتها توی نوبت بودند از سحر تا بعد ازظهر! چون نوبت دهی دستی بود و نه آنلاین و اینترنتی! در حالی با مکانیزه کردن نوبت دهی و وقت تعیین کردن نیزای به تشکیل صف و تشدید سرایت نمی شود اما عملا خود مراکز تست کرونا تبدیل به انتشار کرونا است!، گفتند اگر کسی نیاید بجایش نفرات بعدی میروند و اگر کسی اسمش خواندن و نبود، نوبتش باطل میشود، من علامت دار و دکتر ویزیت کرده بود، اما ماکه از سوی دولت بهمان اجحاف میشود، از سوی مردم و ملت هم احجاف و بی احترامی میبینیم و عجیب کسی اعتراضی نمی کرد که به این معلم چرا بی احترامی میکند؟!، آخر سر ادم بده داستان می شویم! خلاصه مردم مخالف کردند من بدون نوبت بروم و منم گفتم باشد تا آخر ایستم با تب و درد! اما دهها نفر از همان مردمی به من اجازه ندادن زودتر برود خودشان جا زدند و بدون نوبت رفتن! این است ملت و دولتی که دستمزد زحمات معلمان می دهند! کرم از خود ملت است. ملتی داغون باشد و از درونش نسل دولتی مشکل دار بیرون میاید/ وقتی ارزش ها ضد ارزش و ضد ارزش ها با ارزش می شوند! دنیا دار مکافات است، چوب خدا صدا ندارد، بخورد دوا ندارد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه