ارسال به دیگران پرینت

پیشبینی قیمت طلا در روزهای آینده

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز علیرغم کاهش اونس جهانی قیمت طلا و سکه با افزایش رو به رو شد.به گزارش سایت خانه فوتبال: محمد کشتی‌آرای در مصاحبه ای گفت:اونس جهانی بر خلاف روزهای گذشته که به 1832دلار رسیده بود امروز کمی کاهش یافت و به 1814 دلار رسید از طرفی قیمت ارز در معاملات صبح به زیر 26 هزار تومان رسید اما در ادامه داد و ستدها مجددا به کانال 26 هزار تومان بازگشت. وی گفت: در فصل تابستان به دلیل معاملات تجاری و مسافرتهای خارجی در حال حاضر تقاضا برای خرید ارز بیشتر شده و همین عوامل موجب افزایش قیمت آن شده است. نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:رکود در بازار همچنان وجود دارد و خرید مصنوعات طلا کاهش یافته اما در حال حاضر با افزایش قیمت طلا ، تقاضا برای خرید انواع سکه افزایش یافته است و حباب سکه را به نزدیک 500 هزار تومان رسانده که نشان دهنده افزایش تقاضا در بازار است. وی گفت هم اکنون حباب سکه 490 هزار تومان می باشد. کشتی آرای در مورد پیش بینی قیمت طلا گفت:در حال حاضر کاهش قیمتی به نظر نمی رسد وجود داشته باشد و احتمالا قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه در همین محدوده باقی خواهد ماند اما از روز دوشنبه شاهد قیمتهای جدید در بازار طلا و سکه خواهیم بود. قیمت طلا در شروع معاملات امروز 1740 دلار بود و در حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز قیمت دلار آمریکا 25 هزار و 720 تومان بود. با این حساب اندازه حباب سکه 11 میلیون و 260 هزار تومانی نزدیک به 7 درصد به دست می‌آمد که به طرز غیر متعارفی بزرگ بود. در نتیجه سکه نتوانست بالای مرز حساس باقی بماند. قیمت سکه در شروع معاملات امروز 11 میلیون و 150 هزار تومان بود.

پیشبینی قیمت طلا در روزهای آینده

به گزارش سایت خانه فوتبال: محمد کشتی‌آرای در مصاحبه ای گفت:اونس جهانی بر خلاف روزهای گذشته که به 1832دلار رسیده بود امروز کمی کاهش یافت و به 1814 دلار رسید از طرفی قیمت ارز در معاملات صبح به زیر 26 هزار تومان رسید اما در ادامه داد و ستدها مجددا به کانال 26 هزار تومان بازگشت.

وی گفت: در فصل تابستان به دلیل معاملات تجاری و مسافرتهای خارجی در حال حاضر تقاضا برای خرید ارز بیشتر شده و همین عوامل موجب افزایش قیمت آن شده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:رکود در بازار همچنان وجود دارد و خرید مصنوعات طلا کاهش یافته اما در حال حاضر با افزایش قیمت طلا ، تقاضا برای خرید انواع سکه افزایش یافته است و حباب سکه را به نزدیک 500 هزار تومان رسانده که نشان دهنده افزایش تقاضا در بازار است.

وی گفت هم اکنون حباب سکه 490 هزار تومان می باشد.

کشتی آرای در مورد پیش بینی قیمت طلا گفت:در حال حاضر کاهش قیمتی به نظر نمی رسد وجود داشته باشد و احتمالا قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه در همین محدوده باقی خواهد ماند اما از روز دوشنبه شاهد قیمتهای جدید در بازار طلا و سکه خواهیم بود.

قیمت طلا در شروع معاملات امروز 1740 دلار بود و در حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز قیمت دلار آمریکا 25 هزار و 720 تومان بود. با این حساب اندازه حباب سکه 11 میلیون و 260 هزار تومانی نزدیک به 7 درصد به دست می‌آمد که به طرز غیر متعارفی بزرگ بود.

در نتیجه سکه نتوانست بالای مرز حساس باقی بماند. قیمت سکه در شروع معاملات امروز  11 میلیون و 150 هزار تومان بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه