ارسال به دیگران پرینت

خبر عالی برای سهام عدالتی ها | ارزش واقعی سهام عدالت؛ ۶۰ میلیون تومان!

توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه ارزش کنونی سهام عدالت مورد قبول نیست، گفت: ارزش واقع سهام عدالت بیش از این میزان است.

خبر عالی برای سهام عدالتی ها |  ارزش واقعی سهام عدالت؛ ۶۰ میلیون تومان!

55آنلاین به نقل از خانه فوتبال، عسگر توکلی با بیان اینکه ارزش بیش از ۱۱ میلیون تومان سهام عدالت کنونی ۵۰۰ هزار تومانی مورد قبول نیست، گفت: ارزش واقعی سهام عدالت بیش از ۳۰ تا ۴۰ میلیون است.

وی اظهار داشت: طبق نظر کارشناسی اعلام می‌کنم که ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی بیش از ۶۰ میلیون تومان است.

وی با اظهار اینکه برخی ها سهام عدالت را در روزهای اولیه باور و قبول نداشتند و از ثبت نام برای دریافت آن خودداری کرده بودند، افزود: بخشی از جاماندگان کنونی سهام عدالت را این افراد تشکیل می دهند.

سهام عدالت

توکلی یادآور شد: همچنین دسته ای از افراد طبق قانون هنگام ثبت نام سهام عدالت مشمول نبودند و جزو چند دهک قرار نگرفته بودند و با این حال تلاش هستیم تا بحث جاماندگان را پیگیری کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار جاماندگان سهام عدالت را هفت میلیون نفر عدالت کرد و گفت: سه میلیون نفر از این تعداد را فوت شدگان تشکیل می دهند.

وی درباره سود سهام عدالت گفت: قرار بود ۲۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت واریز شود که تاکنون ۱۷۰ هزار تومان پرداخته شده است و باید مابقی آن پرداخت شود.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام میشه بگین این ۵میلیونی که آقای روحانی کردتواستینمون چی میشخ

    • ح ارسالی در

      حرف زیاد میزنید اما تو عمل پوچ

    • زهرا ارسالی در

      هرقیمتی هست بزارین مردم بفروشن سهامشونو براچی جلوش گرفتین خدالعنتتون کنه

    • ناشناس ارسالی در

      باریکلا احسنت به تدبیر تون مدیران نخبه

    • رضایی ارسالی در

      سلام من پارسال برا فروشش اقدام کردم ازطریق بانک فرمارو بااحترام به من دادن تا امضا کنم بااین مجبوربودم بابت پول پیش خانه میخواستم همون اول خردخرد روهم ۱۵۰۰واریز کردن ولی الان سود هم نریختن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه