ارسال به دیگران پرینت

عوارض خوردن قرص بدون آب

| یک پزشک مصری نسبت به مصرف دارو یا کپسول بدون نوشیدن آب هشدار داد.

عوارض خوردن قرص بدون آب

یک مشاور گیاه پزشکی گفت: خوردن قرص بدون آب خطرات زیادی دارد و باعث بیماری زخم مری می‌شود.

یک پزشک مصری نسبت به مصرف دارو یا کپسول بدون نوشیدن آب هشدار داد.

دکتر خالد غزالی مشاور گیاه پزشکی گفت: مصرف دارو یا کپسول، به ویژه دارو‌های لاغری بدون آب آشامیدنی می‌تواند این کپسول‌ها را در مری متوقف کند.

این پزشک توضیح داد: این باعث می‌شود کپسول‌ها ماده فعال را در معده ترشح کنند، زیرا برای مدتی در داخل معده باقی می‌ماند که ممکن است باعث زخم معده شود.

غزالی گفت: برخی از کپسول‌ها با تاثیر سریع وجود دارند که می‌توانند چربی را به محض ورود به معده از بین ببرند، اما باید با مقادیر مناسب آب مصرف شود و نه برعکس، تا به معده آسیب نرساند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه