ارسال به دیگران پرینت

ورود دوازدهمین محموله واکسن کرونا به کشور

صبح امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ دوازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

ورود دوازدهمین محموله واکسن کرونا به کشور

 دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: دوازدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر، امروز یکشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تحویل داده شد.

محمد حسن قوسیان مقدم افزود: صبح امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ دوازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

در این مرحله یک میلیون و ۱۱۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد شد، تاکنون ۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۴ پرواز به کشور منتقل شده است.

آیت الله رئیسی در جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تحول در کنترل این پاندمی شده بود که جمعیت هلال احمر در راستای جامه عمل پوشاندن به این استراتژی در کمتر از سه روز، محموله بعدی واکسن کرونا را وارد کشور کرد.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۱۰ نفر  و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید ، تا کنون سه میلیون ۵۱۵ هزار و ۲۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۳۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون ۲۶ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 
 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه