ارسال به دیگران پرینت

جاه طلبی دلیل پیوستنم به تیم «لوون» بود | اینجا برای من باشگاه خانوادگی است

مهاجم ایرانی تیم فوتبال لوون گفت: جاه طلبی و بلند پروازی باشگاه لوون دلیل اصلی آمدن من به این تیم بود و می‌خواهم در تحقق برنامه‌های آن سهیم باشم.

جاه طلبی دلیل پیوستنم به تیم «لوون» بود | اینجا برای من باشگاه خانوادگی است

کاوه رضایی چند روز پیش با عقد قراردادی قرضی از تیم کلاب بروژ راهی تیم اود هورلی لوون بلژیک شد و تا پایان فصل برای این باشگاه بازی خواهد کرد.

این مهاجم ایرانی درباره دلیل انتخاب تیم لوون گفت: برنامه‌های جاه طلبانه و بلند پروازانه لوون دلیل اصلی حضورم در این تیم است. می‌خواهم در تحقق این برنامه‌ها سهیم باشم.

رضایی افزود: علاوه بر این، اینجا برای من یک باشگاه خانوادگی است. این برای من مهم است. «شرورس» و «تیابولت» در لوون هستند که آنها را از زمان حضورم در تیم کلاب بروژ می‌شناسم. فقط بنویس که همه قطعات پازل اینجا برای من جمع شده‌اند.

کاوه رضایی در صورتی که در ترکیب اصلی تیم لوون قرار بگیرد، فردا نخستین بازی خود را برای این تیم آن‌هم برابر شارلوا انجام خواهد داد؛ باشگاهی که رضایی سه سال گذشته را در آن بازی کرده است.

مهاجم ایرانی در این خصوص گفت: خوشحالم که می‌توانم مقابل تیم سابق خود بازی کنم. سه سال عالی را در شارلوا گذراندم. هنوز دوستان زیادی آنجا دارم و منتظر دیدار مجدد آنها در روز یکشنبه هستم.

رضایی افزود: البته هنوز باید با هم تیمی‌های جدیدم آشنا شوم درست مثل فلسفه و برنامه‌های سرمربی. با این حال مشتاق بازی دوباره فوتبال هستم.

مهاجم ایرانی تیم لوون تاکید کرد: لوون فصل گذشته توانست سهمیه پلی آف بگیرد. امیدوارم با گلزنی در لحظات کلیدی، جایگاه تیم جدیدم را بالاتر ببرم. منظورم را اشتباه متوجه نشوید. در این مورد منظورم خودم نیستم بلکه منظورم تمام اعضای تیم لوون به عنوان یک گروه است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه