ارسال به دیگران پرینت

خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی آتش‌سوزی در بندر گناوه

فرماندار گناوه با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در اسکله بندر گناوه گفت: این حریق که بامداد امروز در اسکله بندر گناوه رخ داد ۵ لنج تجاری دچار حریق شدند و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد.

 خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی آتش‌سوزی در بندر گناوه

غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه با اشاره به اینکه ساعت 5 بامداد امروز در اسکله و خور بندر گناوه حادثه آتش‌سوزی به وقوع پیوست اظهار داشت: در این حادثه 5 شناور لنج سنتی چوبی و فایبرگلاس دچار آتش‌سوزی شدند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه 4 شناور آن که حامل کالای تجاری از دبی بودند 100 درصد در آتش سوخت گفت: یک لنج دیگر که حامل بار نبود سوختگی آن 60 درصد گزارش شده است.

وی تعداد لنج‌های مستقر در اسکله و خور بندر گناوه را 500 فروند دانست و افزود: لنج‌های حامل بار از دبی که در آتش سوختن منتظر اجازه ورود برای تخلیه محموله‌های تجاری بودند که به‌صورت کامل طعمه حریق شدند.

مهرجو با بیان اینکه برخی از این شناورها تحت پوشش بیمه هستند افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه بیش از 300 میلیارد تومان خسارت به این شناورها وارد شده ولی بحمدالله صدمه به کسی وارد نشد.

فرماندار گناوه با اشاره به مشارکت همه دستگاه‌های آتش‌نشان برای اطفا حریق خاطر نشان کرد: پس از وقوع آتش‌سوزی در اسکله گناوه، خودروهای آتش‌نشانی شرکت نفت گوره گچساران، اداره بندر و دریانوردی، شهرداری گناوه، بندر ریگ، چهار روستایی و شرکت نیروگاه برق سیکل ترکیبی گناوه به محل اعزام شدند و آتش‌سوزی در خور بندر گناوه بدون تلفات جانی مهار شد.

وی با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است افزود: اکنون نیروهای امدادی و کارشناسان در حال لکه‌گیری، بازرسی و بررسی‌های‌ لازم هستند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه