ارسال به دیگران پرینت

آتش ۵ لنج باری در گناوه را بلعید

فرماندار شهرستان گناوه از آتش سوزی ۵ لنج باری در خور گناوه - بوشهر خبر داد.

آتش ۵ لنج باری در گناوه را بلعید

غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از اعلام آتش سوزی درخواست کمک به واحدهای آتش‌نشانی شهرستان‌های همجوار ارسال شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانی شرکت نفت و گازگچساران و آتش خوار ویژه دریا بندرامام‌حسن و آتش‌نشانی شرکت مپنا نیز پس از دریافت درخواست کمک در محل آتش‌سوزی حضور پیدا کردند.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: در این حادثه ۵ فروند لنج آتش گرفت که از این تعداد ۴ فروند حامل کالای ملوانی و تجاری بود و یک فروند لنج خالی بود و در نوبت ساماندهی قرار داشت.

مهرجو ادامه داد: اولین اقدام جداسازی لنج‌ها بود که پس از اقدام، مبادرت به اطفاء حریق شد اما در نهایت ۴ فروند لنج به طور کامل سوخت و یک فروند بالای ۵۰ درصد سوختگی داشت.

وی عنوان کرد: عوامل اجرایی به عنوان ملوانان و نگهبان لنج‌ها اگر آموزش‌های اولیه را دیده و امکانات لازم را داشته باشند می‌توانند از تسری آتش به دیگر لنج‌ها کمک زیادی کنند.

فرماندار شهرستان گناوه خاطرنشان کرد:  اضافه کرد: با توجه به ظرفیت محدود خور گناوه و شرایط آب و هوایی باعث شده شناورها مدت زمان زیادی برای تخلیه در صف بمانند و همین موضوع تراکم را در خور گناوه ایجاد کرده است.

مهرجو با تاکید بر لزوم امکانات مهار آتش در شمال استان بوشهر، گفت: با توجه به سرعت سرایت آتش‌سوزی و اینکه در عرصه‌های طبیعی نیز این شهرستان شاهد آتش‌سوزی‌های زیادی است باید امکانات مهار آتش در شمال استان مستفر شود.

وی بیان کرد: علت آتش سوزی و خسارات این حادثه در حال بررسی است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه