ارسال به دیگران پرینت

واکنش سفارت ایران در لندن به خبرسازی‌ها درباره بروز حوادث برای کشتی‌ها در خلیج فارس

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن رد خبرسازی‌ها درباره بروز حوادث برای کشتی‌ها در خلیج فارس، اعلام کرد که گمراه کردن افکار عمومی برای دستاورد دیپلماتیک در نیویورک، بازی منصفانه‌ای نیست.

واکنش سفارت ایران در لندن به خبرسازی‌ها درباره بروز حوادث برای کشتی‌ها در خلیج فارس

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در پی گزارش‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص بروز حوادث امنیتی برای کشتی‌ها در منطقه خلیج  فارس و دریای عمان در صفحه توئیترش اعلام کرد: براساس ارتباطات مستقیم ما در منطقه خلیج فارس، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره حوادث جدید برای هیچ کشتی تجاری در منطقه تأیید نشده است.

این سفارتخانه می‌افزاید: گمراه کردن افکار عمومی در سراسر جهان برای دستاورد دیپلماتیک در نیویورک، بازی منصفانه‌ای نیست.

 

 

به گزارش فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز شب گذشته بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان را مشکوک خواند و نسبت به هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

منابع خبری عصر سه‌شنبه از بروز حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر دادند و همزمان یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که چهار کشتی تحت شرایط نامعلومی کنترل خودشان را از دست داده‌اند.

گروه نظامی موسوم به «عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس» اعلام کرد از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل الفجیره مطلع است. این سازمان با بیان اینکه حادثه مذکور «دزدی دریایی نیست» از کشتی‌های در حال تردد در آن منطقه خواسته احتیاط حداکثری به خرج دهند.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه