ارسال به دیگران پرینت

شهردار و عضو شورای شهر"لوشان" گیلان به جرم مشارکت در اختلاس بازداشت شدند

دادستان رودبار گفت: شهردار شهر لوشان و یکی از اعضای شورای این شهر به جرم مشارکت در اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شدند.

شهردار و عضو شورای شهر"لوشان" گیلان به جرم مشارکت در اختلاس بازداشت  شدند

هادی بشری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از بازداشت یکی از مسئولان شهرستان رودبار خبر داد و اظهار داشت: شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی یکی از شهرهای تابعه شهرستان رودبار در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار اتهام دو فرد مذکور را مشارکت در اختلاس خواند و خاطرنشان کرد: شهردار و یکی از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام مشارکت در اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شدند.

بشری با بیان اینکه همچنین جعل متعدد اسناد از طریق سندسازی از دیگر اتهامات دو فرد مذکور است تصریح کرد: این پرونده‌ در حال رسیدگی است لذا پس از بررسی پرونده اطلاعات تکمیلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت نخست دستگاه قضا صیانت از حقوق عامه مردم و برخورد قاطع با تضییع‌کنندگان و دست‌اندازان بیت‌المال اولویت گفت: عملکرد مدیران شهری و ادارات شهرستان به‌طور جدی پایش می‌شود.

بشری با اشاره به رصد مستمر ادارات از سوی دستگاه نظارتی عنوان داشت: دستگاه‌های نظارتی، عملکرد ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها را پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار اظهار داشت: مردم بهترین ناظر در جامعه هستند از این رو از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در نظارت عملکرد شهرداری‌ها، دستگاه‌ها، ادارات یاریگر ما باشند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه