ارسال به دیگران پرینت

چین تجارت رمز ارزها را دشوارتر می‌کند

بانک مرکزی چین اعلام کرد در حالی که این بانک نظارت و محدودیت ها بر معاملات ارزهای رمزنگاری شده را تسریع خواهد کرد، وضعیت کلی اقتصاد این کشور با ثبات خواهد بود.


 چین تجارت رمز ارزها را دشوارتر می‌کند

به گزارش گلوبال تایمز، بانک مرکزی چین (PBC) روز جمعه اعلام کرد در حالی که این بانک نظارت و محدودیت ها بر معاملات ارزهای رمزنگاری شده را تسریع می کند، وضعیت کلی اقتصاد این کشور با ثبات خواهد بود.

بانک مرکزی چین از ابتدای سال 2021 شاهد افزایش ریسک معاملات ارزهای رمزنگاری شده از جمله معاملات بیت کوین و دوج کوین بوده است.

بر اساس این گزارش، سازمان های تنظیم کننده مقررات مالی در پکن به دنبال ممنوعیت تجارت هرگونه ارز رمزنگاری شده در مناطق تحت کنترل خود هستند.

بانک مرکزی چین از همه شرکت های مبتنی بر پلتفرم خواسته است تا اقدامات مدیریت ریسک را به دنبال ممنوعیت معاملات و پیش بینی های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده، افزایش دهند.

این بانک همچنین تأکید کرد که تلاش خواهد کرد تا بازارسازی، قوانین و بین المللی کردن بازارهای مالی چین از مالکیت معنوی و محیط تجارت عادلانه محافظت کند.

به طور کلی، حفظ ثبات بازار مالی اولویت بانک مرکزی چین خواهد بود. سیاستهای ارزی انعطاف پذیری اعمال خواهد شد تا تعادل عرضه عمومی پول و تأمین مالی اجتماعی را تضمین کند و نسبت اهرم کلان اقتصاد این کشور را در اصل ثابت نگه دارد.

علاوه بر این، این بانک تلاش خواهد کرد تا بازارهای بهره وام را اصلاح کند و با ایجاد تغییرهای لازم از کاهش سود وام به منظور حمایت مالی از بخشهای مختلف از جمله کشاورزی، شرکتهای کوچک و متوسط ​​در این کشور اطمینان حاصل کند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه