ارسال به دیگران پرینت

ابتلا یک نماینده مجلس به کرونا

| نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

ابتلا یک نماینده مجلس به کرونا

ابراهیم رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: تست کرونای بنده مثبت شد. از اینکه برای مدتی نمی‌توانم پاسخگوی مردم عزیزمان باشم، پوزش می‌طلبم.

یک نماینده مجلس به کرونا مبتلا شد

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه