ارسال به دیگران پرینت

ابتکار: در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند | یادتان هست که این تالاب، کانون گردو غبارشده بود؟ | از اولین تلاشهای ما در ۹۲ - ۹۳ باز کردن آب روی تالاب بود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: شرط سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۸۴ خشک نکردن تالاب برای توسعه نفت بود ولی در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند و برای اینکه قصور دولت دهم مشخص نشود مرتب من را متهم می‌کردند بابت گرد و غبار و بابت خشکی تالاب!

ابتکار: در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند | یادتان هست که این تالاب، کانون گردو غبارشده بود؟ | از اولین تلاشهای ما در ۹۲ - ۹۳ باز کردن آب روی تالاب بود

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در پیامی که در توئیتی نسبت به اتهام های وارد شده به خود مبنی بر کم کاری در هورالعظیم و در نتیجه خشک شدن آن، واکنش نشان داد و نوشت: شرط سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۸۴ خشک نکردن تالاب برای توسعه نفت بود ولی در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند.

وی ادامه داد: از اولین تلاشهای ما در ۹۲ - ۹۳ باز کردن آب روی تالاب بود چون کانون گردو غبارشده بود یادتان هست؟

معاون رییس جمهوری متذکر شد: برای اینکه قصور دولت دهم مشخص نشود مرتب من را متهم می کردند بابت گردو غبار و بابت خشکی تالاب!

 
هورالعظیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجید محاوی ارسالی در

      چرا الان این را میگید کجا بودی تا خون این همه جوان ریخته شود خون این جونان و جانداران همش گردن شماها و کشور چین است چه کسی جواب بیماری تنفسی ما را میده هند جگر خوار چه کسی.... استغفرالله ایام الله دیگری در پیش است..

    • حسن ارسالی در

      روبای ماده بچه هات کجایند... حرف از هورالعظیم میزنی به قرآن اصلا برات مهم نیست... مکار عالم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه