ارسال به دیگران پرینت

رکورد طولانی‌ترین مسابقه والیبال زنان تاریخ المپیک شکست

با اعلام فدراسیون جهانی، دیدار بین دو تیم والیبال زنان برزیل و جمهوری دومینیکن به عنوان طولانی ترین مسابقه در تاریخ والیبال زنان المپیک ثبت شد. این مسابقه دو ساعت و ۲۶ دقیقه به طول انجامید که ۵ دقیقه بیشتر از دیدار برزیل و روسیه در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن بود.

رکورد طولانی‌ترین مسابقه والیبال زنان تاریخ المپیک شکست

با اعلام فدراسیون جهانی، دیدار بین دو تیم والیبال زنان برزیل و جمهوری دومینیکن به عنوان طولانی ترین مسابقه در تاریخ والیبال زنان المپیک ثبت شد.

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که دیدار بین دو تیم والیبال زنان برزیل و جمهوری دومینیکن به عنوان طولانی ترین مسابقه در تاریخ والیبال زنان المپیک رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

این مسابقه دو ساعت و ۲۶ دقیقه به طول انجامید که ۵ دقیقه بیشتر از دیدار برزیل و روسیه در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن بود.

در پایان این بازی تیم ملی والیبال زنان برزیل موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریفش به پیروزی برسد. پنج ست این دیدار با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۳، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به سود برزیل پایان یافت تا این رقابت به عنوان طولانی ترین مسابقه در تاریخ والیبال زنان المپیک ثبت شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه