ارسال به دیگران پرینت

باز گشایی سینمای هنر و تجربه خانه هنرمندان ایران

سالن‌ ناصری خانه هنرمندان ایران (ویژه سینمای هنر و تجربه) که به دلیل اوج پنجم کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر تهران تعطیل شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

باز گشایی سینمای هنر و تجربه خانه هنرمندان ایران

بنا بر تصمیم سازمان سینمایی در شرایط قرمز کرونایی، فعالیت یا تعطیلی سالن‌های سینما به سینماداران واگذار شده است و مدیر هر سینما راسا می‌تواند به تعطیلی سالن اقدام کند.

بر همین اساس مدیران برخی سینماها از جمله خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ و موزه سینما تصمیم به تعطیلی سالن‌های خود گرفتند.

این روزها سالن‌های سینما با فیلم‌های «دینامیت»، «سیاه‌باز»، «قصه عشق پدرم» و «مدیترانه» تازه شده است و دیگر فیلم‌های «لاله»، «هفته‌ای یکبار آدم باش» و «خون شد» از نوروز ۱۴۰۰ روی پرده هستند.

سالن‌های سینما و تئاتر جزو مشاغل گروه دوم هستند. پاساژها و مراکز خرید و مغازه‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و  زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی و ... نیز در تقسیم بندی مشاغل، گروه ۲ محسوب می‌شوند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه