ارسال به دیگران پرینت

ورود سارا و نیکا به دنیای لمپن ها به سبک هلیا + عکس

ساراو نیکا دوقلوهای معروف سریال پایتخت این روزها در فضای مجازی با حضوری نامتعارف مشغول کسب شهرت برای خود هستند.

ورود سارا و نیکا به دنیای لمپن ها به سبک هلیا + عکس

به گزارش شمانیوز : سارا و نیکا بازیگران پرحاشیه سریال پایتخت هستند که طرفداران زیادی پیدا کردند . سارا و نیکا با وجود انتقاد های عجیب از بازیشان در سریال پایتخت در فضای مجازی حسابی پررنگ بوده اند . در ادامه تصاویری از سارا و نیکا را می بینید . 

سارا و نیکا بازیگران ایرانی هستند. سار و نیکا در سریال پایتخت مشهور شدند. پس از پخش شدن فیلم سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا ممنوع الکار شدند.  سارا و نیکا  هم اکنون در سوئد زندگی می کنند.

​دوقلوهای معروف فضای مجازی؛ همه چیز از یک سریال محبوب شروع شد. دو کودک با چهره هایی معصوم و کودکانه منتخب دست اندرکاران بازی در نقش یک جفت دوقلو در سریال محبوب «پایتخت» شدند. سارا و نیکا دو قلوهایی بودند که در سریال پرطرفدار و محبوب ایرانی ها که اولین بار در سال 1390 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی درخشان محسن طنابنده روی آنتن جعبه جادو رفت، بازی کردند.

البته فقط سارا و نیکا نبودند که با این سریال به محبوبیت رسیدند، چه بسا بازیگرانی که با حضور در نقش های مختلف این محبوبیتشان دوچندان شد. شاید در آن زمان هرگز کسی تصور نمی کرد این دو دختر آرام روزی به دو چهره پرحاشیه تبدیل شوند!

سارا و نیکا

دو دختر دوقلوی همسان با چشمانی آبی که در اولین روزهای جوانی در فضای مجازی آنقدر معروف شدند که به نظر می رسد خود نیز این شهرت را انتظار نداشتند اما شهرت این دو دختر هر چند تا حدی به دلیل بازی در مجموعه سریال دنباله دار پایتخت است اما بیشترین بخش آن به حضور عجیب،غیرعادی و نامتعارف این دو نوجوان در فضای مجازی با ژست ها و پوشش آنها بر می گردد.

سارا و نیکا

چشمان آبی و صورتی معمولی همه زیبایی این دو خواهر محسوب می شود اما آنها توانسته اند به مدد پوشش نامتعارف و برخی از ژست ها و پست های عجیب و غیر عادیشان برای خود فالوورهای زیادی دست و پا کرده و در عین حال نیز هر روز خبری در بخش زرد سایت ها داشته باشند!

اولین تجربه بازیگری سارا ونیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. این دو خواهر بازیگر قبل از یکسالگی وارد عرصه بازیگری شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند و در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند.

اولین تجربه هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر می گردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.ثریا قاسمی و پرستو صالحی در این سریال هنرنمایی کردند و این دو دوقلو نیز اولین بازیگری در 9 ماهگی!

اما حضور در سریال پایتخت دومین و مهمترین بخش زندگی ازن دو خواهر بود که به نظر می رسد تا حدی مسیری جدید را در زندگی آنها گشود. ماجرا این گونه بود که رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مادر سارا و نیکا در جایی گفته که «هر سال برای بازی این دو خواهر آنها را به ایران می آورد و بعد از بازی و پایان فیلم برداری به کشورسوئد باز می گرداند.»

سارا و نیکا

حواشی برای سارا و نیکا از کجا آغاز شد؟

بعد از پایان آخرین بخش از سریال دنباله دار پایتخت، در واپسین روزهای بهاری حضور دو چهره آشنا در فضای مجازی به صورت غیر عادی همه نگاه ها را به سمت آنها معطوف کرد.سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت، چهره های جدید حاشیه ساز بعد از ریحانه پارسا، گلشیفته فراهانی و سایر بازیگرانی زنی بودند که با روشی غیر عادی شهرتی برای خود در این بخش دست و پا کرده بودند.

سارا و نیکا با یک استوری از حضور در یک استخر مختلط راه خود را به فضای لمپنیسم فضای مجازی باز کردند. به تدریج حضور این دو خواهر دوقلو با عکس های نامتعارف به صورت نیمه برهنه و برخی پست های جنجالی مسیر خود را که به نظر می رسد وژن جدید و جوانتر ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی بود،برای مخاطب تعریف کردند.

اکنون این دو خواهر دوقلو روی موج فالورهای خود در حال دست و پا کردن شهرت از نوعی دیگر برای خود هستند و به نظر می رسد باید هشدار پدیده ای جدید اما نامطلوب را به جامعه داد. پدیده ای که می تواند بعدها سراغاز یک فاجعه به نام پوچی در سنین نوجوانی و جوانی باشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      به نظرم این ما هستیم که با دنبال کردن پست های بی هدف و پوچ این قبیل آدمها به اونا انگیزه میدیم اصلا ارزش پیگیری و دنبال کردنش رو ندارن

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا

    • ناشناس ارسالی در

      حالم از این دو تا تازه به دوران رسیده به هم می خوره ،،اینقد اینها را هم بزرگ جلوه بدید،،تا یه روز تیتر بزنید،سارا و نیکا هم برهنه شدند!!!

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا متاسفم برای این افرادی که با حمایت مردم دیده شدند ولی چون ظرفیت نداشتن بزرگ نشده بودن در میانه ی راه از مسیر خارج شدند و الان باعث منحرف شدن جامعه ای شدند که قرار بود بستر رشدشان باشد

    • ناشناس ارسالی در

      تو را خدا هر کاری بهتون میاد به جز یاریگری مثلا خانمی تو خونه مردم بیشتر بهتون میاد بشینی دم حمام عمومی از مشیری پول بگیری

    • ناشناس ارسالی در

      آخه گلشیفته و پارسا روو با این دوتا مقایسه میکنید
      پارسا که تکلیفش معلومه
      ولی گلشیفته واقعا هنرمنده فقط به هر دلیلی بازی تو کشور دیگه رو انتخاب کرده و هنرپیشه هم باید هرجور نقشی رو بازی کنه چه ربطی به ابتذال داره آخه

      • استاد ارسالی در

        این که میگید بازیگر هر نقشی رو که بهش دادن باید بازی کنه،در مورد خواهر یا مادر یا دختر خودتون هم میگید؟!!اینایی که تو یه فرهنگ دیگه که لخت و پتی بودن براشون عادی و بلکه افتخاره،قابل مقایسه با زن و دختر پوشیده و با حجب و حیا و عفیف ایرانی نیست.

      • ناشناس ارسالی در

        هر چ در جستن انی
        آنی

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت بکشید . کافیه. دو تا بچه که کوچکترین استعداد بازیگری ندارن و اصلا جز سریال پایتخت حتی یک پیشنهاد کار هم ندارن ، چه خبر مهمی میشه ازشون خوند ؟ خیلی معروف هستن یا جز سلبریتی های پر طرفدارن ؟ فقط میخوان با این خبرها اسمشون سر زبون بمونه. شما هم بس کنید و اخبار درجه پنج که اهمیتی تداره رو تیتر نزنید. سارا و نیکا برای همیشه از بازیگری تو ایران خط خوردند.

    • ایران ارسالی در

      متاسفم‌براتن

    • ناشناس ارسالی در

      اینها همه اش بازی رسانه ایست ، حتی جنگ و جدل ما ، بیخود وارد اون نشیم

    • . ارسالی در

      چشاشون رنگی نیست اطلاعات غلط ندید 😂😂🥲

    • 🌸 ارسالی در

      چرا ازشون بدتون میاد؟!

    • احسان ارسالی در

      اگه استعداد بازیگری می‌داشتند دیگه چه آتیشی میسوزوندن...اوه اوه

    • سوییفتی ارسالی در

      کی میخواین بفهمین پوشش دیگران به شماربطی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟
      اینقدر سطح پایینین که برا ویو میاین ۳ نفرو مسخره میکنین ؟؟؟؟

      کاری به اونها ندارم که اصلا بازیگر نبودن
      ولی واقعا اینقدر باید گدای ویو باشی که براش از شهرت نداشته دیگران استفاده کنی ؟ 😒😒

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه