ارسال به دیگران پرینت

برگزاری هرگونه تجمع در روز عرفه ممنوع است | حتی پارک‌ها تعطیلند

علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران از برگزار نشدن مراسم آیینی و فرهنگی در روز عرفه خبر داد.

برگزاری هرگونه تجمع در روز عرفه ممنوع است | حتی پارک‌ها تعطیلند

 روز گذشته بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت ریاست جمهوری تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز به مدت ۶ روز و از روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ تا یکشنبه ۳ مرداد ماه تعطیل شدند. بنابر این مصوبه تردد از این استان‌ها ممنوع شده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودروها نیز از مسیرها بازگردانده می‌شوند.

همچنین موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی خواهد شد، اما در ساعات اولیه امروز برخی اخبار مبنی بر برگزاری دعای پر فیض عرفه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  و  فضای باز عنوان شد.

دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در این باره گفت: قطعا برگزاری هر گونه تجمع در روز عرفه مورد تایید نیست و برخلاف مقررات مربوط به مقابله با ویروس منحوس کرونا است. تمامی مراسم‌های آیینی در تهران تعطیل است و همچنین تجمعات فرهنگی و غیرفرهنگی نیز برگزار نخواهند شد.

زالی ادامه داد: پارک‌ها و بوستان‌ها نیز با هماهنگی شهرداری بسته خواهند شد، چراکه شرایط کرونایی تهران آنقدر شدید شده که دولت تصمیم به تعطیلی ۶ روزه گرفته است، در غیر این صورت با همان شرایط قرمز کرونایی و محدودیت‌هایش مشکل‌مان حل و فصل می‌شد.

 

 

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه