ارسال به دیگران پرینت

خودروی لاکچری و گران قیمت سحر دولتشاهی

سحر دولتشهای بازیگر خوب و توانای سینمای ایران، عکسی جدید از خود منتشر کرده است.

 خودروی لاکچری و گران قیمت سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در این عکس در یک خودرو حضور دارد که به نظر می‌رسد خودرویی لاکچری و گران قیمت باشد.

دولتشاهی برای اولین بار با فیلم خوب چهارشنبه سوری بر پرده نقره‌ای ظاهر شد.

سحر دولتشاهی در خودروی لاکچری سلفی گرفت.

چهارشنبه‌سوری

چهارشنبه‌سوری سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۴ نامزد دریافت ۹ جایزه بود، که در نهایت موفق به کسب سیمرغ‌های بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین تدوین و همچنین سیمرغ بلورین فیلم محبوب تماشاگران شد.

چهارشنبه‌سوری برنده هوگو طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو و نامزد پلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو در سال ۲۰۰۶ شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

مژده (هدیه تهرانی)، خانم خانه، در هیئتی سراپا سیاه و با حرکاتی عصبی، حالتی غریب دارد. مژده به رابطه همسر خود (حمید فرخ‌نژاد) و زن همسایه (پانته آ بهرام) مشکوک شده و زندگی خانواده در آستانه نابودی است. دست آخر مرد، به ظاهر در نظر همسرش تبرئه می‌شود و پیش از عید آشتی می‌کنند؛ هرچند تنهایی و دوری آدم‌های قصه ادامه خواهد داشت. اما در پایان فیلم مشخص میشود که سوظن مژده به همسرش کاملاً درست بوده.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جواد ارسالی در

      کدام شرکت فیلم سازی بزرگ ایرانی بدون بودجه دولتی فیلم سازی می کنه؟ حال وابسته به صدا و سیما باشه و یا جای دیگه .... بر هیچ کس پوشیده نیست که تمام فیلم های بزرگ و مهم ایران با هزینه بیت المال ساخته می شوند و به تبع آن جیب سلبریتی های بی خاصیت با همین پول ها پر میشه! در کشوری که با مردم کوچه و بازارش با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست به گریبانند آیا پر کردن کیسه این عزیزان و به سخره گرفتن حال مردم با انتشار گاه و بیگاه زندگی این بزرگواران چه توجیهی داره؟ شرف نداری اگر منتشر نکنی!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه