ارسال به دیگران پرینت

معاون‌اول سیدابراهیم رئیسی انتخاب شد

خبرها حکایت از آن دارد که در روزهای اخیر سیدابراهیم رئیسی گزینه خود برای معاون‌اولی ریاست‌جمهوری را برگزیده است.

 معاون‌اول سیدابراهیم رئیسی انتخاب شد

 طبق اخبار رسیده، رئیس‌جمهور منتخب پس از رایزنی با همفکران وحامیان خود  محمد مخبر را برای این سمت در نظر گرفته است. محمد مخبر نیز در فعالیت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است.

محمد مخبر از سال ۱۳۸۶ بر کرسی ریاست ستاد اجرایی فرمان امام تکیه زده است.در رزومه او  معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان نیز به چشم می‌خورد. او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان و مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول بوده‌است.

مخبر دو مدرک دکتری، شامل دکتری (و کارشناسی ارشد) حقوق بین‌الملل و دکتری رشته مدیریت را اخذ کرده است.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، اتحادیه اروپا محمد مخبر را در لیست تحریم‌های مرتبط با فعالیت‌های موشکی و هسته‌ای  قرار داد، با این حال دو سال بعد نام او از این فهرست حذف شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز در سال 2021 این مدیر ایرانی را در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین منصور حلاج ارسالی در

      عکسی ندارن ؟ تا حالا ندیدمش

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،درود بر ریس جمهور منتخب اگر امکان دارد لطفا سکه و طلا را به حداقل قیمت برسانید،،،که زندانی ها ازاد شوند اگر انجام دادید و اهمیت دادید موفق باشید و سالم،،،،،،من محمد هادی از کرج هستم،،،،،،،

    • عمو چماقلو ارسالی در

      تا حالا اسمش را نشنيدهام ولي بايد دانا باشد كه معاون دكتر رييسي است

    • ناشناس ارسالی در

      اقاي مخبر واي به حال مان

    • حسن ارسالی در

      خدا کند که ایشان گزینه بسیار موثر برای دولت آقای رییسی باشد. ایشان ودولت جدیدباید بدانند که یک خرابه را قرار است بسازند و مردم منتظر ساخت سریع .وبه حق این خرابه هستند . خرابه ای که حتی فونداسیون آن نیز توسط موریانه موذی دولت روحانی به عمد و به سهو تخریب شده است . پس آقای مخبر با توکل بر خدا و با یک یا علی بسم الله . این مردم منتظر تغییر و تحول هستند . مردمیکه که شالوده زندگی آنها قربانی بی تفاوتی و بی لیاقتی و بی خردی و لجبازی و اختلاس ورانتخواری دولت روحانی شده است. پیش به سوی کار و تلاش شبانه روزی تا رساندن چرخ اقتصاد کشور از نقاط دور زیر صفر به خط صفر و ایجاد بنای مستحکم اقتصادی تا معیشت مردم سر و سامان یابد. ان شالله.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه