ارسال به دیگران پرینت

معاون استانداری خوزستان:

به کشاورزان و دامداران خسارت پرداخت می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه قرار است به کشاورزان و دامداران خسارت پرداخت شود، گفت: خسارت کشاورزان و دامداران در جلسه فردا در هیأت دولت مطرح و مصوب می شود.


به کشاورزان و دامداران خسارت پرداخت می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه قرار است به کشاورزان و دامداران خسارت پرداخت شود، گفت: خسارت کشاورزان و دامداران در جلسه فردا در هیأت دولت مطرح و مصوب میشود.

رضا نجاتی اظهار کرد: به دنبال شرایط به وجود آمده در استان شخص استاندار پیگیرهای جدی از مرکز داشت که منجر به حضور برخی از مسئوولان کشور در استان شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حضور مسئوولان کشوری در جلسه مدیریت بحران استانداری در روز گذشته، گفت: پس از طرح مسائل و مشکلات مربوط به تامین آب شرب، کشاورزی و دامداران مقرر شد خسارت کشاورزانی که در چهارچوب قانون اقدام به کشت کردند همچنین دامدارانی که دام آن‌ها دچار خسارت شده پرداخت شود.

نجاتی با بیان اینکه تمام موارد مطرح شده در جلسه روز گذشته طی نامه‌ای در اختیار مسئوولان گذاشته شد، بیان کرد: قرار است این موارد در جلسه فردا در هیأت دولت مطرح و مصوب شود.

وی افزود: قطعاً با تصویب این موارد مشکلات کشاورزان و دامداران اگر چه به صورت کامل رفع نخواهد شد اما اجرای این مصوبه می‌تواند مرهمی بر دردهای آن‌ها باشد.

نجاتی با تاکید بر رهاسازی آب با سرعت 130 متر مکعب از سد کرخه، عنوان کرد: دو، سه روز دیگر قرار است با مدیریت آب در مسیل شهرستان‌های هویزه، سوسنگرد، حمیدیه و شوش آب به پایین دست نیز برسد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه