ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی:

پیش بینی وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق | هوای تهران گرم‌تر می‌شود

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای هوای پایتخت طی ۲ روز آینده، به رغم افزایش ابر و وزش باد، افزایش خواهد یافت.


 پیش بینی وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق  |  هوای تهران گرم‌تر می‌شود

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای هوای پایتخت طی ۲ روز آینده، به رغم افزایش ابر و وزش باد، افزایش خواهد یافت.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس داده های نقشه های هواشناسی طی ۲ روز آینده، وضعیت جوی استان تهران، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط و در ساعت بعد از ظهر، تا شب به ویژه در نیمه شمالی استان، گاه با وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی و غربی استان تهران نیز طی این مدت، وزش باد به نسبت شدید تا شدید با احتمال خیزش گرد و غبار و کاهش موقت دید مورد انتظار است.

از روز یکشنبه تا سه شنبه، وضعیت جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود اگرچه از نظر دمایی، امروز (جمعه) کاهش دما و از فردا شاهد افزایش آن خواهیم بود.

همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای این استان برای روزهای جمعه ۳۳ و ۲۱، شنبه ۳۴ و ۲۴، یکشنبه ۳۶ و ۲۵ و دوشنبه ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ورامین با ۳۹ درجه و امین آباد با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنکترین نقاط استان بودند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه