ارسال به دیگران پرینت

دست رد رئیسی به سینه زاکانی

| مهاجری در توئیتی سوالی معنادار از حدادعادل پرسیده است.

دست رد رئیسی به سینه زاکانی

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: جناب حدادعادل آیا درست است که به دلیل دست رد آقای رئیسی به سینه زاکانی برای ورود به دولت، جنابعالی از مشارالیه که فاقد اولیه ترین اصول ادب و اخلاف و کارآمدی و ...است برای تصدی شهرداری تهران حمایت می کنید؟ ریخت و پاش در مرکز پژوهش های مجلس در 13 ماه گذشته، موید بی عرضگی اوست.

دست رد رئیسی به سینه زاکانی

 

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • KHAKHS ارسالی در

      مهاجری ......

    • عبدالله ارسالی در

    • محمد انور ارسالی در

      سلام!؟بی ادب را ادب بس است!!بی ادب با هزار کس تنهاست؟؟زاکانی اول ادبیات را درست کند.بعداباهرکسی پذیرش کرد کار کند!!؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه