ارسال به دیگران پرینت

آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا درجهان

گزارش‌ مراکز رسمی نشان می‌دهد، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا بامداد پنجشنبه به ۱۸۹ میلیون و ۸۶ هزار نفر رسیده است.

آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا  درجهان

آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۴ میلیون و ۷۳ هزار و ۷۷۴ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در برزیل که در چند روز گذشته شاهد افزایش تلفات کرونا بوده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ هزار و ۶۶۴ نفر به کووید ۱۹مبتلا  شده و یک هزار و ۵۷۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در برزیل به ۱۹ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۷۲۹ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۵۳۷ هزار و ۴۹۸ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در برزیل ۱۷ میلیون و ۸۵۸ هزار نفر گزارش شده است.

در کنار برزیل، اندونزی دیگر کشور مستقر در حوزه آسیای شرقی به تازگی شاهد افزایش مبتلایان کرونا در چند روز گذشته بوده است، بطوریکه تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۱ نفر در این کشور به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در اندونزی به ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۴۶ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۶۹ هزار و ۲۱۰ نفر رسیده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورلد میتِرز، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه و ترکیه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه