ارسال به دیگران پرینت

یک استقلالی دربی را از دست داد

| عارف غلامی مدافع استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دربی ۹۶ حاضر باشد.

یک استقلالی دربی را از دست داد

عارف غلامی مدافع استقلال شب گذشته و در دیدار مقابل سایپا از ناحیه کمر و لگن مصدوم شد و امروز زیر نظر پزشکان به فیزیوتراپی می پردازد و به احتمال زیاد در دیدار مقابل پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند تیم خود را در دربی همراهی کند.

استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی پنجشنبه ۲۴ تیر و از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار خواهد شد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه