ارسال به دیگران پرینت

استخراج بیت‌کوین در کارخانه گچ +عکس

در حالی خبر استخراج بیت‌کوین در یک کارخانه گچ در سرخه روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبرگزاری فارس منتشر شد که سیل پیام‌های مردمی، از مسؤولان خواسته است تا متخلفان را معرفی کنند.

استخراج بیت‌کوین در کارخانه گچ +عکس

کشف و جمع‌آوری ۴۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز از یک کارخانه گچ در شهرستان سرخه، خبری بود که روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان منتشر شد.

این اقدام با تلاش همکاران حراست و گروه تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و با همکاری عوامل انتظامی استان سمنان انجام شد و واکنش‌های مختلفی را با خود به همراه داشت.

در حالی خبر استخراج بیت‌کوین در یک کارخانه گچ در سرخه روز گذشته منتشر شد که سیل پیام‌های مردمی، از مسؤولان خواسته است تا متخلفان را معرفی کنند.

مردم می‌گویند: چرا ما باید در گرمای بالای تابستانی در سمنان، بدون برق بمانیم و عده‌ای سودجو در یک کارخانه گچ، رمزارز استخراج و منفعت کسب کنند؟ چرا مسؤولان استان سمنان اسامی متخلفان این بخش را منتشر نمی‌کنند؟ مردم حق دارند بدانند چه کسانی در استان مسبب سختی‌ها و گرفتاری‌های آنها در شرایط قطعی برق هستند!

استخراج برق در کارخانه گچ در روزهای قطعی برق در حالی صورت می‌گیرد که تولید هر بیت‌کوین معادل مصرف سالانه ۲۴ خانه در تهران برق مصرف می‌کند یا معادل مصرف برق یک خانه در تهران به مدت ۲۴ سال!

وزارت نیرو زمانی قصد داشت تعرفه‌ای خاص برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین وضع کند تا هزینه تولید آن کاهش یابد و فشار بر شبکه‌های برق کم شود؛ اما این روزهای بی‌برقی، حتی فعالیت واحدهای مجاز هم ممنوع اعلام شده است.

تصاویر زیر به‌خوبی نشان می‌دهد یک کارخانه گچ در سرخه چگونه از فرصت سوء‌استفاده و مردم را در گرمای شدید این روزها دچار مشکل می‌کند:

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه