ارسال به دیگران پرینت

ادارات دولتی پنجشنبه ها تعطیل شد| تعطیلی ادارات دولتی در پنجشنبه ها موقتی است؟

| ادارات دولتی پنجشنبه ها تعطیل شد. تعطیلی ادارات دولتی در پنجشنبه ها موقتی است؟ ادارات دولتی فعلا پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

ادارات دولتی پنجشنبه ها تعطیل شد| تعطیلی ادارات دولتی در پنجشنبه ها موقتی است؟

وزیر نیرو اعلام کرد که طبق اصل 138 قانون اساسی، در جلسه امروز دولت، وزرای نیرو، کشور، صنعت و نفت از اختیارات ویژه برای حل مشکلات موجود برخوردار شدند.

اردکانیان با اعلام این خبر افزود: پنج‌شنبه‌ها تا پایان مرداد برای ادارات دولتی تعطیل است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه