ارسال به دیگران پرینت

آب‌بازی توریست‌ها کار دست رئیس میراث فرهنگی داد| عزل رئیس میراث فرهنگی دلیجان در پی آب‌بازی توریست‌ها

آب‌بازی توریست‌ها کار دست رئیس میراث فرهنگی داد. عزل رئیس میراث فرهنگی دلیجان در پی آب‌بازی توریست‌ها رخ داد. آب‌بازی توریست‌ها به عزل یک مسئول انجامید.

آب‌بازی توریست‌ها کار دست رئیس میراث فرهنگی داد| عزل رئیس میراث فرهنگی دلیجان در پی آب‌بازی توریست‌ها

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برکناری رئیس میراث فرهنگی دلیجان به دلیل قصور در نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری این شهر خبر داد.

سید حسن حسینی در اراک اظهار کرد: در پی بروز ناهنجاری‌و رفتار خارج از شئونات اخلاقی در مجتمع گردشگری دودهک دلیجان در روز جمعه گذشته رئیس اداره میراث فرهنگی دلیجان عزل و از کار برکنار شد.

وی افزود: جمعه هفته گذشته یک کاروان گردشگری توسط دفتر طلوع گردشگران تهران با حضور در مجموعه کاروانسرای دودهک به بهانه جشن آب اقدام به رفتارهایی خارج از شئونات اخلاقی می کنند که با ورود دستگاه قضا و دادستان شهرستان مجمتع پلمب و رئیس اداره میراث فرهنگی به دلیل قصور در نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری از کار برکنار و عزل شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: پس از این اتفاق مکاتبات لازم با تمام دفاتر گردشگری به منظور رعایت شئونات اسلامی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری اخلاقی صورت گرفت.

حسینی گفت: همچنین با پیگیری های صورت گرفته از دفتر گردشگری طلوع تهران شکایتی تنظیم و مجوز آن لغو شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه