ارسال به دیگران پرینت

مخدر «قورباغه» نداریم | انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی انتقادکرد.

مخدر «قورباغه» نداریم | انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی انتقادکرد.

به گزارش ایسنا، در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ بود که آخرین قسمت از سریال «قورباغه» که در بستر یکی از سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال به نمایش درآمده بود به پایان رسید. سریالی پرطرفدار که نامش برگرفته از ماده مخدری بود که روایت اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن شکل گرفته بود. رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره وجود مخدری به نام قورباغه در کشور توضیح داده و در عین حال از برخی صحنه‌های مربوط به مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی انتقاد کرده است.

سردار مجید کریمی  در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا مخدری به نام قورباغه در کشورمان وجود دارد یا خیر گفت: پیش ازاین نیز گفته شد که قاچاقچیان برای برای ایجاد جذابیت یا فروش مواد مخدر از شکل‌ها، رنگ‌ها و حتی اسامی مختلفی برای مواد مخدر استفاده می‌کنند. به عنوان مثال برای مخدر هروئین از اسامی نظیر اشک تمساح، دوا، پنیر و ... نیز استفاده شده و حتی گاهی با برخی افزودنی‌ها رنگ و شکل این مواد را نیز تغییر می‌دهند اما ماهیت آن ماده ثابت بوده و می‌توان گفت که مخدر جدیدی نیست.  

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه تا به حال مخدری به نام قورباغه در کشور نداشتیم، گفت: چنین اسامی نیز ساختگی هستند.  

وی همچنین از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز انتقاد کرد و گفت: جای تاسف دارد که در برخی از این تولیدات بر اساس گزارش‌هایی که به ما می‌رسد مصرف موادمخدر ترویج می‌شود.

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جای تاسف اینجاست توی میدون ها وکنار پاساژ ها این همه گشت ولی دریغ و درد از خیابون های شهر بخصوص شهرستان ها که در کنار خیابون وخونه توی ماشین مواد میکشن وتزریق میکنن واهالی اون خیابون جرات تذکر ندارند بهتر نیست تلفنی رو اعلام کنید در سیما تا مردم اگر دیدن گزارش بدن دیدم براتون مهم هستند مردم عنوان کردم ممنون وسپاس

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه