ارسال به دیگران پرینت

وقتی دکترای مدیریت عمل جراحی انجام می‌داد!| دکترای مدیریت چگونه 60 عمل جراحی بی سروصدا انجام داد؟

وقتی دکترای مدیریت عمل جراحی انجام می‌داد!| دکترای مدیریت چگونه 60 عمل جراحی بی سروصدا انجام داد؟ ​ انجام ۶۰عمل جراحی با دکترای مدیریت!

وقتی دکترای مدیریت عمل جراحی انجام می‌داد!| دکترای مدیریت چگونه 60 عمل جراحی بی سروصدا انجام داد؟

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با مدرک دکترای مدیریت ۶۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده بود.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی خبر داد که با مدرک دکترای مدیریت ۶۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده بود.

سردار لطفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: از اوایل خرداد سال جاری ۴ پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع «پزشک قلابی» طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی کرده و با جراحی پلاستیک گوش و بینی و کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، اعلام کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم هنگامی که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک داشت، بازداشت شد.

وی افزود: در ادامه بررسی های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد؛ همچنین در بازرسی از کلینیک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و ۸ تیر جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای ۳ سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است.

به گفته سردار لطفی تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه