ارسال به دیگران پرینت

دانشجویان ورودی مهر ۱۴۰۰ از آذرماه واکسینه می‌شوند

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان نوورود سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از آذرماه به بعد در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند.

دانشجویان ورودی مهر ۱۴۰۰ از آذرماه واکسینه می‌شوند

علی خاکی درباره زمان واکسیناسیون دانشجویان ورودی جدید که از مهرماه ۱۴۰۰ وارد دانشگاه می شوند، گفت: وزارت بهداشت تعهدی برای واکسیناسیون دانشجویان ورودی جدید در ابتدای سال تحصیلی پیش رو نداده است.

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان ورودی جدید از آذرماه به بعد با اولویت بندی انجام می‌شود و ترم نخست تحصیلی آنها از مهرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی وزیر علوم، زمان شروع کلاس‌های حضوری این دانشجویان را در صورت انجام واکسیناسیون از نیمسال دوم سال تحصیلی آینده اعلام کرد.

خاکی صدیق درباره نوع واکسنی که به دانشجویان تزریق می شوند، گفت: نوع واکسن را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.

معاون وزیر علوم درباره آموزش های الکترونیکی ترم جدید مهرماه خاطرنشان کرد: اگر واکسیناسیون تا مهر ماه انجام نشود، ۵۰ درصد آموزش ها بر اساس نظام نامه آموزش الکترونیکی باید مجازی باشد.

همچنین خاکی صدیق روز گذشته  اعلام کرد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی ۹۸ و ما قبل آن تا مهرماه واکسینه می شوند.

همچنین غلامرضا غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان پیش از این به ایرنا اعلام کرده بود که دانشجویان در محل سکونت خود واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

آموزش های الکترونیکی دانشگاه‌ها از اسفندماه ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا مجازی شده است، اما بعد از سه ترم برگزاری غیرحضوری کلاس ها، وزارت علوم بر آن است آموزش های حضوری دانشگاه ها را از مهر ماه ۱۴۰۰ دوباره فعال کند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه