ارسال به دیگران پرینت

انتشار ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان | احتمال شیوع ویروس کرونای دلتا

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، افزود: ۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

انتشار ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان | احتمال شیوع ویروس کرونای دلتا

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، افزود: ۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۹۸ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه اکنون استان هرمزگان در حال سپری کردن شرایط بحرانی است، تصریح کرد: ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است.

نوروزیان دوری از تجمعات، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ قرنطینه توسط بیماران را از راه‌های جلوگیری از شیوع کرونا دانست و عنوان کرد: پرهیز از شرکت در تجمعات همچون عروسی و عزا بسیار مهم است؛ متأسفانه هفته گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی و ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه