ارسال به دیگران پرینت

پیش بینی بورس شنبه ۱۲ تیر

در آخرین روز کاری هفته شاهد تداوم صعود شاخص کل بورس بودیم تا در تمام روزهای هفته شاخص روند صعودی داشته باشد.

پیش بینی بورس شنبه ۱۲ تیر
 در آخرین روز کاری هفته شاهد تداوم صعود شاخص کل بورس بودیم تا در تمام روزهای هفته شاخص روند صعودی داشته باشد.

سهام داران و فعالان بورس تهران در حالی خود را برای معاملات روز شنبه آماده می‌کنند که شاخص کل ۱۰ روز صعودی را پشت سر گذاشته است. برای پیش بینی بورس امروز –شنبه دوازدهم خرداد- به روند بازار سهام در روز چهارشنبه نگاه می‌کنیم. روز چهارشنبه شاخص کل بورس ۸ هزار و ۴۰۵ واحد صعود کرد و از نیمه کانال  ۱.۲ میلیونی بالاتر آمد. شاخص هم‌وزن نیز هزار و ۶۵۰ واحد رشد کرد و شاخص کل فرابورس ۱۲۳ واحد بالا آمد و وارد کانال ۱۸ هزار تایی شد.

در آخرین روز کاری هفته شاهد تداوم صعود شاخص کل بورس بودیم تا در تمام روزهای هفته شاخص روند صعودی داشته باشد. شاخص هم وزن نیز هزار و ۶۵۰ واحد صعود کرد و تعداد نمادهایی که رشد قیمت داشتند بیش از نمادهای قرمزپوش بازار بود.

پس از آن که شاخص توانست سطح حمایت یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد را در هفته پیش باز پس بگیرد، در پایان هفته از نیمه کانال ۱.۲ میلیونی بالاتر آمد. بدین ترتیب دهمین روز صعودی را پشت سر گذاشت.

همچنین پس از یک روز وقفه باز هم شاهد ورود پول حقیقی بودیم و ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی ۱۶۴ میلیارد تومان بود. تقاضای حقیقی بازار نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشت، به طوری که در سمت تقاضا ۷۴ درصد خریدها توسط معامله‌گران حقیقی و ۲۶ درصد توسط حقوقی ها انجام شد.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه