ارسال به دیگران پرینت

آتزوری حریف اسپانیا شد

شب نخست از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل بلژیک و راهیابی شاگردان روبرتو مانچینی به مرحله نیمه نهایی خاتمه یافت.

 آتزوری حریف اسپانیا شد

در دومین بازی از شب نخست مرحله یک چهارم نهایی که حساس‌ترین بازی این مرحله نیز بود، تیم‌های ملی بلژیک و ایتالیا جمعه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ایتالیا خاتمه یافت تا این تیم پس از اسپانیا دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام شانزدهم لقب بگیرد.

نیکولو بارلا در دقیقه ۳۱ و لورنزو اینسینیه در دقیقه ۴۴ گل‌های ایتالیا را به ثمر رساندند و روملو لوکاکو در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی تنها گل بلژیک را به ثمر رساند.  

گل نخست این بازی در نیمه نخست در دقیقه ۳۱ توسط نیکولو بارلا به ثمر رسید که با گذر از سد سه مدافع بلژیک، توپ را در دروازه تیبو کورتوا جا داد. این گل در حالی ایتالیایی‌ها را پیش انداخت که آنها از لحاظ تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی عملکرد بهتری نسبت به شیاطین سرخ اروپا داشتند و حتی در دقیقه ۱۳ هم توسط لئوناردو بونوچی به گل رسید که البته VAR آن را به دلیل قرار داشتن بازیکن ایتالیا در آفساید مردود اعلام کرد.

برتری ایتالیا ادامه پیدا کرد و این بار لورنزو اینسینیه در یک حرکت پا به توپ سرعتی از جناح چپ، توپ را به با یک ضربه از راه دور زیبا وارد دروازه حریف کرد. بلژیک در آخرین دقیقه بازی از روی نقطه پنالتی - پنالتی‌ای که حاصل خطای جووانی دی‌لورنتزو روی جرمی دوکو بود - توانست یکی از گل‌های خورده را برای بلژیک جبران کند.

صعود ایتالیا با حذف بهترین تیم جهان/ آتزوری حریف اسپانیا در نیمه نهایی شد

در نیمه دوم ایتالیایی‌ها باز هم بازی را بهتر شروع کردند اما رفته‌، رفته جریان بازی متعادل‌تر شد و از تب و تاب اولیه افتاد به خصوص پس از مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا بال چپ آتزوری که مجبور به ترک میدان شد و جای خود را به امرسون پالمیری داد. بعد از این اتفاق بلژیکی‌ها بر بازی مسلط‌تر شدند و در دقایق پایانی فشار بیشتری به آتزوری آوردند اما حملات نصف و نیمه‌ این تیم نتیجه‌ای در بر نداشت.

صعود ایتالیا با حذف بهترین تیم جهان/ آتزوری حریف اسپانیا در نیمه نهایی شد

در نهایت بازی با همان نتیجه‌ای که در نیمه نخست رقم خورد به پایان رسید تا ایتالیا مانند دوره قبلی رقابت‌ها بلژیک را شکست داده و این بار به حضور این تیم در جام شانزدهم پایان دهد. این سی‌ودومین بازی بدون شکست متوال تیم ملی ایتالیا بود. آتزوری مانچینی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها حریف اسپانیایی‌ خواهد بود که در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی سوئیس را حذف کرد. این بازی روز سه‌شنبه ۱۵ تیر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

 

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه