ارسال به دیگران پرینت

مهدی: احتمال برگزاری بازی‌های لیگ با حضور تماشاگران وجود دارد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از رایزنی این سازمان برای برگزاری مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر با حضور تماشاگران خبر داد.

مهدی: احتمال برگزاری بازی‌های لیگ با حضور تماشاگران وجود دارد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از رایزنی این سازمان برای برگزاری مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر با حضور تماشاگران خبر داد.

«سهیل مهدی» در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات لیگ بیستم فوتبال با حضور تماشاگران اظهار داشت: تمایل داریم که مسابقات هفته پایانی با حضور هواداران برگزار شود اما نهایی شدن این تصمیم به مسوولان فدراسیون و رایزنی آنان با مدیران وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

مهدی درباره رای بازی پیکان و سایپا و درخواست استیناف ان نیز عنوان کرد: ما کمیته برگزاری مسابقات هستیم و ارکان کمیته استیناف خارج از سازمان لیگ و در مجموعه فدراسیون فوتبال هستند. امیدواریم این فضا هرچه زودتر فراهم شود و رای این مسابقه هم اعلام شود.

او در پاسخ به این سوال که سوپر جام فوتبال ایران در فصل بیستم چه زمانی برگزار خواهد شد افزود: برای فصل آینده هم مسابقات تیم ملی مشخص شده و موضوع اصلی اردوهای تیم ملی است؛ باید ببینیم برنامه‌ریزی سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال چگونه خواهد بود. ۶ روز بعد از بازی با عراق، نمایندگان‌ ما در آسیا بازی دارند و اگر به مرحله بعد بروند ۷ روز بعد و پس از بازی با کره بازی خواهند داشت، فشردگی مسابقات شرایط را برای ما سخت‌ کرده است.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تاریخ دقیق شروع فصل جدید لیگ عنوان کرد: برنامه ما برای شروع لیگ اول یا دوم مهرماه است، امیدواریم که بتوانیم در این تاریخ لیگ را شروع کنیم، چون اگر نتوانیم لیگ را در تاریخ مقرر شروع کنیم، اردوهای تیم ملی را پیش رو خواهیم داشت و مهرماه فشرده‌ای روبه‌روی ما خواهد بود.

وی این را هم گفت: برنامه‌ریزی‌ لیگ را متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام می‌دهیم. در لیگ فضای برابری خواهیم داشت و هیچ تفاوتی بین تیم‌ها نداریم. اما در مسابقات بین‌المللی تیم ملی و نمایندگان کشورمان خط قرمز ما هستند و باید سعی کنیم حداکثر شرایط را فراهم کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان فوتبال ایران از طولانی شدن لیگ و جام حذفی خسته شدند. ما نیز از این شرایط خسته شدیم اما چاره ای نداریم زیرا می‌دانیم به چه دلیلی لیگ طولانی شد. امیدواریم که بتوانیم به یک مسیر منطقی برگردیم و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه