ارسال به دیگران پرینت

اعتراض به عملکرد داور در دیدار استقلال و آلومینیوم | گل استقلالی‌ها آفساید نبود+عکس

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم دو صحنه‌ جنجالی داشت.

اعتراض به عملکرد داور در دیدار استقلال و آلومینیوم  |  گل استقلالی‌ها آفساید نبود+عکس

دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم حواشی داوری بسیاری داشت و دو تیم در چند صحنه شدیدا نسبت به عملکرد داور معترض بودند. مهم‌ترین صحنه بازی گل ارسلان مطهری به تیم اراکی بود که داور آن را آفساید اعلام کرد ولی با توجه تصاویر به نظر نمی‌رسد که تصمیم تیم داوری صحیح باشد.

با این تصویر گل استقلالی‌ها آفساید نبود!/عکس

در این تصویر کاملا مشخص است که محمد نادری در آفساید قرار ندارد و در ادامه هم ارسلا مطهری پیش از شوت نادری اصلا در آفساید نیست. تنها نکته مبهم لحظه‌ای است که به نظر می‌رسد مهدی قایدی روی توپ تاثیر گذاشته که در تصاویر تلویزیونی به طور دقیق نمی‌توان متوجه این موضوع شد. اگر قایدی روی توپ اثر گذاشته باشد تصمیم داور درست و در غیر این صورت داور یک اشتباه تاثیرگذار به ضرر استقلال مرتکب شده است.

دیگر صحنه جنجالی بازی موقعیتی بود که فرضید اسماعیلی پس از زمین خوردن در محوطه جریمه استقلال توپ را با دست گرفت که داور خطای هند او را بیرون محوطه جریمه تشخیض داد اما طبق تصاویر شماره 8 استقلال درون محوطه هند کرده بود و باید یک پنالتی به سود تیم اراکی گرفته می‌شد. البته این صحنه هم یک نکته مبهم دارد و آن احتمال خطا کردن آلومینیومی‌ها پیش از هند است که در این صورت داور باید ابتدا بازی را به سود ابی‌ها متوقف می‌کرد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه