ارسال به دیگران پرینت

سناتور جمهوریخواه: اسراییل نمی تواند تامین امنیت خود را به آمریکا بسپارد

سناتور گراهام که اخیرا و پس از جنگ 12 روزه غزه به اسراییل سفر کرده بود، گفت بیش از هر زمان دیگری در گذشته نگران وقوع جنگ بین اسراییل و ایران است.

سناتور جمهوریخواه: اسراییل نمی تواند تامین امنیت خود را به آمریکا بسپارد

یک سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا دولت جو بایدن را متهم کرد که در حال "بازی خوردن" از ایران است.

به گزارش عصرایران، سناتور جمهوریخواه "لیندسی گراهام" در مصاحبه با شبکه خبری محافظه کار" فاکس" آمریکا، در واکنش به تشدید تنش بین ایران و آمریکا در عراق و حمله راکتی اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه، دولت بایدن را متهم کرد که در قبال "طرح های توسعه طلبانه" ایران در منطقه هیچ برنامه ای ندارد.

او با هشدار درباره خطر بروز جنگ بین اسراییل و ایران بیش از هر زمان دیگر در گذشته گفت:" رژیم ایران در حال بازی دادن جو بایدن است و اسراییل نمی تواند تامین امنیت خود را به آمریکا بسپارد.

او در ادامه گفت: آنها (رژیم ایران) می خواهند ما را از عراق و سوریه بیرون کنند و هلال شیعی خود را بر منطقه مسلط کنند. آنها در تلاشند تا سلاح هسته ای ساخته و جهان را به گروگان بگیرند و روزی دولت اسراییل را نابود سازند."

گراهام با متهم کردن بایدن به بی عملی در برابر "طرح های توسعه طلبانه" دولت ایران در منطقه گفت:" آنها در مسیر دستیابی به همه آنها ( سلاح هسته ای، تسلط بر منطقه و نابودی اسراییل) هستند، مگر اینکه ما اکنون مسیر خود را اصلاح کنیم...من هیچگاه در گذشته مثل امروز نگران جنگ بین ایران و اسرائیل نبودم."

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه