ارسال به دیگران پرینت

ساخت مدرسه برای کودکان کار در تهران

این مدرسه ۱۲ کلاسه و در شرق تهران واقع است. اگر ساخت مدرسه را شروع کنیم، حتما آن را تا مهر سال آینده بهره برداری می‌کنیم.

ساخت مدرسه برای کودکان کار در تهران

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تعهد ساخت ۱۵۰۰ مدرسه جدید و جایگزینی با ۱۰۰۰ مدرسه کانکسی گفت: همچنین قرار است در قالب پویش «برکتِ خورشید» مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان کار در تهران ساخته شود.

امیرحسین مدنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بدون درخواست و اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی مانند وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش به هیچ منطقه‌ای ورود نمی‌کنیم و خدمات ارائه شده در راستای نیازهای منطقه‌ای انجام می‌شوند، درباره پروژه‌های آموزشی در دست احداث از سوی این نهاد توضیح داد و در این باره اظهار کرد: در سنوات اخیر، قرارداد ساخت ۲۰۰۰ مدرسه را منعقد کرده بودیم که همه آنها به اتمام رسیده و به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

وی افزود: در قرارداد منعقد شده جدید نیز تعهد ساخت ۱۵۰۰ مدرسه دیگر را داریم که یک هزار مورد آن تبدیل مدارس کانکسی به مدارس آجری و امن است. جایگزینی مدارس کانکسی در مرحله انتخاب پیمانکار است و احتمالا در همین ماه کلنگ زنی اولیه احداث ۳۰۰ مدرسه انجام می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت به پویش «برکتِ خورشید» نیز اشاره کرد و گفت: قرار است ساخت یک مدرسه کودکان کار را به همراه آقای مجید مجیدی (کارگردان سینما) شروع کنیم و در ادامه، زنجیره‌وار مدارس دیگری را بسازیم. ۵۰ درصد منابع را مردم و ۵۰ درصد منابع را بنیاد برکت تامین خواهد کرد.

مدنی ادامه داد:‌ این مدرسه ۱۲ کلاسه و در شرق تهران واقع است. اگر ساخت مدرسه را شروع کنیم، حتما آن را تا مهر سال آینده بهره برداری می‌کنیم.

وی به پروژه‌های درمانی بنیاد برکت نیز اشاره کرد و گفت: به ساخت ۱۵ بیمارستان و ۲۷۰ مرکز جامع سلامت و مرکز بهداشت ورود کرده‌ایم که از این تعداد تا کنون ۱۱ بیمارستان و ۱۵۰ مرکز بهداشت به بهره‌برداری رسیده و همین روزها در نی‌ریز نیز افتتاح خواهد شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه