ارسال به دیگران پرینت

پربازدیدترین اخبار ورزشی

شرط جالب پرسپولیس برای حضور کریم باقری در تیم ملی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد.

پربازدیدترین اخبار ورزشی

شرط جالب پرسپولیس برای حضور کریم باقری در تیم ملی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، باشگاه پرسپولیس به تازگی شرط گذاشته است که تنها با حضور کریم باقری در زمان اردوهای تیم ملی در کنار دراگان اسکوچیچ موافقت می کند.

دومین خبر پربازدید با عنوان سه استقلالی سد راه قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اختصاص داشت.شاگردان یحیی گل‌ محمدی که با ۵۱ امتیاز جایگاه نخست لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داده‌اند، در حالی پای به بازی هفته بیست و ششم خواهند گذاشت که سه بازی حساس را پیش روی خود دارند که در صورت پیروزی در آنها ۶۰ امتیازی خواهند شد و به میانگین قهرمانی در سراسر فصل خواهند رسید.

نکته مهم اینکه سه حریف بعدی قرمزها سرمربیانی با سابقه حضور در تیم استقلال را دارند. گل گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی پای به میدان می‌گذارد، فولاد جواد نکونام را در پست سرمربی دارد و هدایت آلومینیوم اراک نیز برعهده علیرضا منصوریان است. پرسپولیس در نیم فصل اول موفق شد شش امتیاز از این سه بازی بگیرد اما حالا برای حفظ جایگاه صدرنشینی ملزم به پیروزی مقابل هر سه تیم است.

باشگاه استقلال اولویت های اول و دوم خود را برای میزبانی از الهلال اعلام کرد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

  احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مواضع این باشگاه برای میزبانی در دیدار با الهلال عربستان را اعلام کرد.

در این نامه آمده است با توجه به نقض مصوبه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف در مرحله گروهی که منتج به حضور استقلال در کشور عربستان شد، این باشگاه همچنان تهران و ورزشگاه آزادی را اولویت اول و اصلی خود برای میزبانی از حریف عربستانی می‌داند و بر احقاق این حقوق باشگاه بزرگ استقلال اصرار و تاکید دارد.

دیگر خبر پربازدید به گزارشگر دیدار پرسپولیس و گل گهر مربوط می شود. بر اساس این مطلب شایان مرادی‌نسب به عنوان گزارشگر دیدار امروز پرسپولیس و گل‌گهر انتخاب شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به خبر ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

 

منبع : شهر خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه